Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ahh, idag får jeg faen ikke sove. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg hadde planlagt å se The Hurt Locker i morgen natt fortjener den Oscarene? Nja, er søren ikke sikker. Den var meget spesiell. Den mangler komplett mål og mening, og filmen går liksom aldri mot noe, og tempoet er lavt. Men likevel er det veldig det en underholdende film. Den mangler det meste av vanlige filmtrekk, men den er jo også produsert i en dokumentar-stil (ihvertfall fotografien). Jeg synes det var verdt de 2 to timene. Var deilig med en film med innhold av den kaliberen i et så tregt tempo, og det fungerer faktisk. Men nå er det på tide å sofe før madame'n våkner. Da ville det blitt krig i heimen tenker jeg. "Du som NETTOPP hadde greid å snudd om den jævla døgnrytma di!" Guilty as charged ... Endret 26. april 2010 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jaja så var endelig 12 timers skiftene over for denne gang, så gjelder det å komme seg opp tidsnok seinere for å utnytte fridagen 1 Lenke til kommentar
Zeriz Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Sitter som nattevakt på en gjestegaard og er på tur inn i mitt andre døgn uten søvn! Kjenner dette blir slitsomt! Hvertfall når jeg har to jobber. Har nattevaktsjobb hele tiden og deltidsjobb på dagtid og morgen, men i morgentidlig har jeg fri, så jeg sitter bare å gleder meg til å kunne dra hjem å sove! Sitter vel for det meste å surfer på Youtube og leser blogger som omhandler webdesign. Og så driver jeg faktisk å studerer Japansk. Har begynnt på Hiragana, et av de 3(4) japanske skriftspråkene. Her på forumet så blar jeg bare igjennom tråder, og forhåpentligvis svarer jeg. 1 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Endelig ferdig med Ski Trener Eksamen! Nå skal jeg loke på webben og her ^^ 1 Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 <3 lillelødrag Lillelørdag er på onsdag. 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Poster masse spam og kødd på forum fordi jeg er for trøtt til å spille og det ikke er nor gøy på TV, så ikkeno bedre å gjøre. 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 <3 lillelødrag Lillelørdag er på onsdag. det var skervet på natta så var jo egentli lilleørdagsnatta. OG HVROFOR HAVNER JEG HER HVER GANG JEG HAR TØMT ALKOHOL NED SPISERØRØET!! dELTE EI FLAKSE VIKINGFJORD MED EN KOMPIS I DAG/NATT SATAN SÅ TASTY! nOTE TO SELF: LEGG DEG MED EN GANG neste gang!!!!! ikke rør pcn!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 En helt kurant kveld ute på byen i Trondheim. Merkelig lite russ å se, men det er egentlig bare positivt. Blir litt ør av å høre den fløyta i ett, så dette skal man ta med et smil. :!: Nå som nattmaten er spist, er det vel bare til å legge seg snart! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ahh, idag får jeg faen ikke sove. +1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 ja, men ikke for at jeg ikke for såve, men har spillt css hele natta, genialt ! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) litt underholdning for de som kjeder seg i natt: http://www.youtube.com/watch?v=H8gKmQ6Hrro&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=sb9eL3ejXmE&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=-cM9S2AzU28&feature=player_embedded Endret 5. mai 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 hva med å fjerne det store mellomrommet under videoen. må bare komme med en video selv: Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg hadde planlagt å se The Hurt Locker i morgen natt fortjener den Oscarene? Nja, er søren ikke sikker. Den var meget spesiell. Den mangler komplett mål og mening, og filmen går liksom aldri mot noe, og tempoet er lavt. Men likevel er det veldig det en underholdende film. Den mangler det meste av vanlige filmtrekk, men den er jo også produsert i en dokumentar-stil (ihvertfall fotografien). Jeg synes det var verdt de 2 to timene. Var deilig med en film med innhold av den kaliberen i et så tregt tempo, og det fungerer faktisk. Men nå er det på tide å sofe før madame'n våkner. Da ville det blitt krig i heimen tenker jeg. "Du som NETTOPP hadde greid å snudd om den jævla døgnrytma di!" Guilty as charged ... Mangler mål og mening? er om en som elsker å leke med bomber, og er forbanna flink til det. Synes den var spennende jeg.. kunne lett ha sagt "bang" og han hadde vært borte.. (i teori) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 <3 lillelødrag Lillelørdag er på onsdag. det var skervet på natta så var jo egentli lilleørdagsnatta. OG HVROFOR HAVNER JEG HER HVER GANG JEG HAR TØMT ALKOHOL NED SPISERØRØET!! dELTE EI FLAKSE VIKINGFJORD MED EN KOMPIS I DAG/NATT SATAN SÅ TASTY! nOTE TO SELF: LEGG DEG MED EN GANG neste gang!!!!! ikke rør pcn!!!!!!!!!!!!!!!!! Jodda når er det torsdaf/lillelørdag og jeg er ute med padleklubbben igjen og jodda jeg er ikkke edru. (my noet to myself didnt help!) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg vil ikke sove. Jeg er trøtt. Jeg bare vil ikke. Vet aldri hva man drømmer. Bruker i stedet tida på å prøve å bla gjennom alt på denne siden her: http://cookies.soup.io/since/44219707?mode=own Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå