The Doctor Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Trettheten slår inn her i 4-5 tiden... Søvn er oppskrytt. Ligger alltid den siste timen i sengen og tenker for meg selv uansett Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Er det noen andre her som føler at Ting dukker opp alle mulige plasser litt etter at du selv har funnet det? Jeg tenker spesielt på musikk.. Jeg finner musikk jeg liker som jeg aldri har hørt før.. Og plutselig noen uker eller mer etter.. da kommer det på radio/TV og venner sier: "har du hørt den?" Jeg syntes dett er lettere irriterende.. Vist du opplever det på samme måte selv vil jeg vite det Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Har skjedd ett par ganger, men kjenner meg ikke allverdens igjen i det En annen ting er at jeg føler jeg har deja vu alt for ofte.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Sittet å spilt en del i natt, tenkte jeg skulle legge meg nå før sola går opp. Uansett, så føler jeg humoren min er litt barnslig spesielt så seint på kvelden. Hadde det litt gøy på facebook i stad: Endret 5. august 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Hah.. Ja det er litt skummelt det der.. Det skumleste er de som varer skikkelig lenge Har en fetter som klarte å forutsi alle tallene på lotto en gang.. Da de skulle si siste tallet slo han av TV-en fordi han ble redd :!: Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Hva i alle, hadde han levert inn rekken hos Norsk Tipping? I sure hope so. Empire of Maury, flott humor! Lenke til kommentar
nnys Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Noen andre her som kjeder seg noe insane som kanskje vil snakke litt? Fiction @ Jævlig tørr humor, spør du meg. Endret 5. august 2010 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Jepp, min post sa at det var barnslig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Djises, ett par 3 timer med Bad Company 2....eg vil spille mer Skal prøve å komme inn i "rett" rytme ved å stå opp..ihvertfall til klokken 11:00, uavhengig når eg måtte kubbe Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 To innlegg etter hverandre har blitt ryddet opp. Ellers gikk det i Top Gear i natt. Nå venter senga. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Noe liv her idag, da? Strever med å lære meg Hysteria på bassgitar.. sittet her i en time nå og pugget samme sangen Lenke til kommentar
livingman Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 ah damn ! skal opp kl9 imorgen. og jeg vet at vis jeg legg meg no klarer jeg ikke og stå opp... døyne han idag jeg da :ermm: Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 skal prøve og holde meg så lenge våken som mulig og se skrek film så jeg ikke får sove :!: Lenke til kommentar
livingman Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 skal prøve og holde meg så lenge våken som mulig og se skrek film så jeg ikke får sove :!: finnes det skrekk filmer så er så skumle at du ikke får sove ?! share your secret ! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Uff, er ikke trøtt. Sitter her og depper mens jeg ser på Simpsons, spiser potetgull og drikker øl som jeg stjal fra kjøleskapet. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Eg blir aldri skremt av skrekkfilmar Mykje skumlare med eit engasjerande spel, med skumle element. F.eks. STALKER, Fallout, Minecraft. Å vere i ei grotte i Minecraft taklar eg rett og slett ikkje. Å plutselig bli voldtatt av ein enorm edderkopp, akkompagnert av den GRUSOMME lyden dei lagar er IKKJE kjekt. Det nærmaste eg har vore å pisse i buksa. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 mmmmmmm... Beer. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Haha, jeg trengte den :!: Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Jeg har en lagerøl som jeg VIRKELIG har lagret. Best før april 2009. Hehe. Jeg skal åpne den når boksen begynner å bli bulete. ;D Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Haha, sikkert sunt å drikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå