livingman Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 jeg lo :wee: Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Haha, lol'd Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Hehe Tenkte vel det samme som Runar Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Flere enn meg her som alltid blir super momsete og generelt sett sulten på natterstider? Jeg får lyst på alt! Nå var jeg så dum å bladde litt i "Bifftråden" og "Den lille påleggstråden", så nå ligger jeg her i senga med laptop og rumlende mage JA. Ikke sulten, men jeg får så lyst på sjokolade eller noe smågodt. Derfor kan jeg ikke ha slikt i hus til vanlig. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Nå fant jeg faktisk en rull med Center i skuffen! Også lagde jeg meg en omelett, skal bli deilig! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Det er så hyggelig når man bare finner slike ting plutselig Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Ganske greit igrunn, har ikke spist sjokolade på flere måneder. Skal unne meg denne Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Det som også funker når man er hol, er å ta sjokolade melk pulver, masse, og blande ut med ikke så alt for mye melk, men akkurat nok til at det blir en tjukk flytende gugge. Det høres ekkelt ut, men er faktisk ganske godt (Det skal jeg til å gjøre nå, i stor mangel av noe godt, og stor godterhol natt følelse) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Jeg sitter og hører åpå musikk og snuser og srikker brus.. det er vel noe av grunnen til at jeg ikke blir søvnig.. Pumper i meg sukker.. og jeg som prøver å kutte ned på brusen Edit: Endret 5. august 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Tro meg, det har jeg gjort flere ganger før. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Hehe, er ikke noe galt med litt brus en gang i blandt på natta Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Husker jeg spiste det før, liker det ikke Alt for søtt Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Husker jeg spiste det før, liker det ikke Alt for søtt Sjokomelk EIER!(det var det du mente?). Riktig nok foretrekker jeg litt mer moderate blandingsforrhold, men hver sin smak. Jeg syntes det er ganske greit når jeg ikke føler for å tømme mer syrefylt brus over tenna mine btw: Har koblet opp PS2-en.. Koser meg med, GTA(San Andreas og Vice City) og Max Payne 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Sjokomelk, ja PS2 ja, hadde vært en idè og koble opp min og... Komme meg tilbake på topp i Guitar Hero Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Gleder meg til helgen, foreldre borte og søster på jobb. Da blir det innkjøp av redbull, godis (sjokomelk?) og annet stæsj. Også legger vi til altfor mange timer med StarCraft 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Sånn har jeg det nå, Flux1 Alt av voksne personer og søsken er vekke til neste helg, dødsdeilig Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Sånn har jeg det nå, Flux1 Alt av voksne personer og søsken er vekke til neste helg, dødsdeilig Ditto! Og dama er på hyttetur.. Det er deilig å ha litt tid i ensomehet Edit: Som hobby-nerd er det ganske fælt når jeg plutselig ikke får nok tid alene o.0 Endret 5. august 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Sånn har jeg det nå, Flux1 Alt av voksne personer og søsken er vekke til neste helg, dødsdeilig Ditto! Og dama er på hyttetur.. Det er deilig å ha litt tid i ensomehet Men jeg gleder meg noe SYKT til søndag, da kommer kjæresten hjem etter å ha vært på ferie i 1mnd Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Dame, ja Har to jenter nå som ignorerer meg konstant, må være noe av det mest irriterende jeg vet om.. arh Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Nå begynner jeg å bli litt for trøtt Endret 5. august 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå