Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Flere enn meg her som alltid blir super momsete og generelt sett sulten på natterstider? Jeg får lyst på alt! Nå var jeg så dum å bladde litt i "Bifftråden" og "Den lille påleggstråden", så nå ligger jeg her i senga med laptop og rumlende mage :hrm:

 

JA. Ikke sulten, men jeg får så lyst på sjokolade eller noe smågodt. Derfor kan jeg ikke ha slikt i hus til vanlig. :mad:

Lenke til kommentar

Det som også funker når man er hol, er å ta sjokolade melk pulver, masse, og blande ut med ikke så alt for mye melk, men akkurat nok til at det blir en tjukk flytende gugge. Det høres ekkelt ut, men er faktisk ganske godt :D (Det skal jeg til å gjøre nå, i stor mangel av noe godt, og stor godterhol natt følelse)

Lenke til kommentar

Husker jeg spiste det før, liker det ikke :p

Alt for søtt

 

Sjokomelk EIER!(det var det du mente?).

 

Riktig nok foretrekker jeg litt mer moderate blandingsforrhold, men hver sin smak. Jeg syntes det er ganske greit når jeg ikke føler for å tømme mer syrefylt brus over tenna mine :)

 

btw: Har koblet opp PS2-en.. Koser meg med, GTA(San Andreas og Vice City) og Max Payne 2 :D

Lenke til kommentar

Sånn har jeg det nå, Flux1 :new_woot:

 

Alt av voksne personer og søsken er vekke til neste helg, dødsdeilig

 

Ditto! Og dama er på hyttetur.. Det er deilig å ha litt tid i ensomehet :love:

 

Edit: Som hobby-nerd er det ganske fælt når jeg plutselig ikke får nok tid alene o.0

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Sånn har jeg det nå, Flux1 :new_woot:

 

Alt av voksne personer og søsken er vekke til neste helg, dødsdeilig

 

Ditto! Og dama er på hyttetur.. Det er deilig å ha litt tid i ensomehet :love:

 

Men jeg gleder meg noe SYKT til søndag, da kommer kjæresten hjem etter å ha vært på ferie i 1mnd :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...