Liquidkey Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Hva har du? Har to år fra Restaurant og matfagslinjen bag meg Selv kremen av norsk kokke-elite havner tilbake til Gradiosaen Vel ikke mye. "Vanlige" ingredienser, om man kan si det på den måten. Lite inspirerende... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Lite inspirerende, ja Jeg er ikke noe avansert kokk, er vel mer på perfeksjonisme. Hvis det er noen som har peiling på kokkeluring så jobber jeg med Geir Skeie i ny og ne Verdensmesteren i kokkekunst, vant Bocouse d'Or ifjor Liker å skryte av det Endret 3. august 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Lite inspirerende, ja Jeg er ikke noe avansert kokk, er vel mer på perfeksjonisme. Hvis det er noen som har peiling på kokkeluring så jobber jeg med Geit Skeie i ny og ne Verdensmesteren i kokkekunst, vant Bocouse d'Or ifjor Liker å skryte av det Hva tror du han kan trylle frem av et halvt grovbrød, peanøttsmør, to fersken og et egg? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Det tror jeg ikke jeg tør tenke på en gang. Men er vel bare å lage noen skiver med peanøttsmør, ett speilegg og de to ferskene Keepin it simple Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Da endte det opp med to knekkebrød, med to slices av skinkestek, med litt rømme og krydder. Vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Jeg trenger noe tull å skrive i nå. Fin tråd til det. Har jobbet to dager på rad, så det er relativt deilig å kunne sitte oppe på natten igjen. Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Hvis du liker Entourage kan du sjekke ut "How to make it in America". Samme som har laget Entourage såvidt jeg vet. Kjenner sikkert til introsangen "I need a dollar" med Aloe Blacc. Jeg digger serien. I motsetning til Entourage starter de fra Scratch. Hvor det går videre får du se. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Flere enn meg her som alltid blir super momsete og generelt sett sulten på natterstider? Jeg får lyst på alt! Nå var jeg så dum å bladde litt i "Bifftråden" og "Den lille påleggstråden", så nå ligger jeg her i senga med laptop og rumlende mage Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Hehe, hender jeg er sulten på nattestid. Ganske ofte Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Ny PC skjerm, 24" full HD. Ah, så deilig å gå fra en gammel 19" til dette her! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 19" er stort da Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Nja, i forhold til vennene mine er det lite når alle sitter der med alt fra 22" til 25" Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 19" er helt vanlig, veldig vanlig å ha en del større også. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Vanlig er det, men blir i det minste laget for meg. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 sykklet i 4 timer idag slik at jeg kunne bli sliten nok til og besvime i sengen tidlig nok til og nå tannlege timen min imorgen kl 9. WHY GOD ! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 skulle begynne på treningscenter i dag, men bleikeno, får ta det i morgen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Jeg leste denne siden nedenfra og opp, og begynte å lure hva dere snakket om når jeg så innlegg som "19" er helt vanlig" og "Nja, i forhold til vennene mine er det lite når alle sitter der med alt fra 22" til 25". Mulig jeg tenker koffert, men likevel. Et innlegg som besto av reklame for et annet forum forsvant. Reaksjoner på dette tas som vanlig i private meldinger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Jeg leste denne siden nedenfra og opp, og begynte å lure hva dere snakket om når jeg så innlegg som "19" er helt vanlig" og "Nja, i forhold til vennene mine er det lite når alle sitter der med alt fra 22" til 25". Mulig jeg tenker koffert, men likevel. Du er ikke aleine om å lure på hva det var snakk om. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Haha, Runar! Så sant, så sant! :!: Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Skjermer det var snakk om for dem som ikke skjønte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå