Flux1 Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Alt er relativt 1 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Det er et dårlig tegn at jeg har en av sangene til Justin Bieber på hjernen, ja? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Det er et dårlig tegn at jeg har en av sangene til Justin Bieber på hjernen, ja? Beklager at jeg må medele det, men du må legges in på psykiatrisk avdeling og avbieberifiseres. Endret 30. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Det er et dårlig tegn at jeg har en av sangene til Justin Bieber på hjernen, ja? Beklager at jeg må medele det, men du må legges in på psykiatrisk avdeling og avbieberifiseres. Anbefales! Ikke bare anbefales det, det er forum lov. Endret 30. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Det var 25min med bluescreen og windows gjenoppretting etter å ha installert CCC 10.7 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Det var 25min med bluescreen og windows gjenoppretting etter å ha installert CCC 10.7 Hmm, har ikke gamer pc-en her, lurer forsatt på om det er lurt å installere etter det du opplevde Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Huff, må virkelig begynne å snu døgnet igjen Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Det er et dårlig tegn at jeg har en av sangene til Justin Bieber på hjernen, ja? Welcome to the club eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Det er et dårlig tegn at jeg har en av sangene til Justin Bieber på hjernen, ja? Welcome to the club eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie Jeg har den samme! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Det er et dårlig tegn at jeg har en av sangene til Justin Bieber på hjernen, ja? Baby baby baby ooooooh, baby baby baby ooooooh Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg har funnet den beste squad-lederen i BF2, så jeg har ikke klart å logge meg ut nå... Jeg og typen kjøpte mic'er her om dagen, men så glemte han vist ett eller annet han trengte i tillegg. Men vi skal få kjøpt det og da åpner det seg en ny verden for meg. Blir artig å kunne prate også når man først er i gode squader! Gleder meg!! Var bare ett lite utrop! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg har funnet den beste squad-lederen i BF2, så jeg har ikke klart å logge meg ut nå... Jeg og typen kjøpte mic'er her om dagen, men så glemte han vist ett eller annet han trengte i tillegg. Men vi skal få kjøpt det og da åpner det seg en ny verden for meg. Blir artig å kunne prate også når man først er i gode squader! Gleder meg!! Var bare ett lite utrop! Eg og ein venn har mic, og spelte BC2 (snakka over skype). Flott å bli oppdatert raskt om alle truslar Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Samme her, spilte BC2 istad. Ganske greit med litt ghosting Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg har funnet den beste squad-lederen i BF2, så jeg har ikke klart å logge meg ut nå... Jeg og typen kjøpte mic'er her om dagen, men så glemte han vist ett eller annet han trengte i tillegg. Men vi skal få kjøpt det og da åpner det seg en ny verden for meg. Blir artig å kunne prate også når man først er i gode squader! Gleder meg!! Var bare ett lite utrop! Eg og ein venn har mic, og spelte BC2 (snakka over skype). Flott å bli oppdatert raskt om alle truslar Skype, blææ. Bruker heller TS3, mye raskere respons der. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Det var 25min med bluescreen og windows gjenoppretting etter å ha installert CCC 10.7 Hmm, har ikke gamer pc-en her, lurer forsatt på om det er lurt å installere etter det du opplevde Prøv å avinstallere forrige driver FØRST gjorde ikke jeg, dumme meg...Så nå koser jeg meg med gode og stabile 10.4 Endret 31. juli 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Hvilken telefon burde jeg ha? Nokia N97 mini eller iPhone 4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå