Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et dårlig tegn at jeg har en av sangene til Justin Bieber på hjernen, ja?

Beklager at jeg må medele det, men du må legges in på psykiatrisk avdeling og avbieberifiseres.

Anbefales!

Ikke bare anbefales det, det er forum lov. laugh.gif

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Det var 25min med bluescreen og windows gjenoppretting etter å ha installert CCC 10.7 :thumbup:

Hmm, har ikke gamer pc-en her, lurer forsatt på om det er lurt å installere etter det du opplevde :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det er et dårlig tegn at jeg har en av sangene til Justin Bieber på hjernen, ja?

Welcome to the club

eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie

:(

Lenke til kommentar

Welcome to the club

eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie eenie meenie

:(

Jeg har den samme! :(

Lenke til kommentar

Jeg har funnet den beste squad-lederen i BF2, så jeg har ikke klart å logge meg ut nå... Jeg og typen kjøpte mic'er her om dagen, men så glemte han vist ett eller annet han trengte i tillegg. Men vi skal få kjøpt det og da åpner det seg en ny verden for meg. Blir artig å kunne prate også når man først er i gode squader! :D Gleder meg!! Var bare ett lite utrop! :D

Lenke til kommentar

Jeg har funnet den beste squad-lederen i BF2, så jeg har ikke klart å logge meg ut nå... Jeg og typen kjøpte mic'er her om dagen, men så glemte han vist ett eller annet han trengte i tillegg. Men vi skal få kjøpt det og da åpner det seg en ny verden for meg. Blir artig å kunne prate også når man først er i gode squader! :D Gleder meg!! Var bare ett lite utrop! :D

Eg og ein venn har mic, og spelte BC2 (snakka over skype).

Flott å bli oppdatert raskt om alle truslar :thumbup:

Lenke til kommentar

Eg og ein venn har mic, og spelte BC2 (snakka over skype).

Flott å bli oppdatert raskt om alle truslar :thumbup:

Skype, blææ. Bruker heller TS3, mye raskere respons der.

Lenke til kommentar

Det var 25min med bluescreen og windows gjenoppretting etter å ha installert CCC 10.7 :thumbup:

Hmm, har ikke gamer pc-en her, lurer forsatt på om det er lurt å installere etter det du opplevde :thumbdown:

Prøv å avinstallere forrige driver FØRST :p gjorde ikke jeg, dumme meg...Så nå koser jeg meg med gode og stabile 10.4 :love:

Endret av Flux1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...