Flux1 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det tar laaaaaaaaaaaaaaaaang tid å sikkerhetskopiere () hele sesong 1 av Dexter. me wantz liten definisjonsfeil rettet Kan du ikke bare se den fra kilden samtidig som du tar backup?Pleier ihvertfal jeg å gjøre når jeg synroniserer harddiskene. Vel, jeg "sikkerhetskopierer" ikke fra min pc Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noe liv her idag, da? Sitter å funderer på hva jeg skal gjøre imorgen... Ble 18 år for en halvtime siden Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Sitter her å irriterer meg over at leiligheten er som en badstu. vifter , vindu osv står på fullt her men. hjelper ikke stort når pcen står å surrer på 68 grader idle og 85 grader load Ingen nye store opphypede serier som nettopp( 6mnd <---- ) har kommet da? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noe liv her idag, da? Sitter å funderer på hva jeg skal gjøre imorgen... Ble 18 år for en halvtime siden http://www.youtube.com/watch?v=Youp9r30hjs Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noe liv her idag, da? Sitter å funderer på hva jeg skal gjøre imorgen... Ble 18 år for en halvtime siden Grattis! Ingen planer om noe selskap med familie/venner? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Gratulerer til Friction! Noen andre her som er godt igang med å snu døgnet? Sovner sjeldent før klokka 3 for tiden, og er ikke motivert for å gjøre noe med det (ikke at jeg har en grunn til å gjøre noe med det heller) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noe liv her idag, da? Sitter å funderer på hva jeg skal gjøre imorgen... Ble 18 år for en halvtime siden Gratulerer!Gjør hva du vil, men det viktigste er å vite at du aldri mer trenger å spør foreldre om lov til å gjøre noe mer Det er da en deilig følelse. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Sitter her å irriterer meg over at leiligheten er som en badstu. vifter , vindu osv står på fullt her men. hjelper ikke stort når pcen står å surrer på 68 grader idle og 85 grader load Ingen nye store opphypede serier som nettopp( 6mnd <---- ) har kommet da? Sett True Blood eller Burn Notice? Eneste jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Sitter her og har nettopp spist mye godteri, og argumenterer med meg selv om jeg trenger/har råd til og kjøpe en iphone 4, og om jeg hele tatt trenger noe bedre enn samsung jet. Det er slikt man kaller luksusproblem. Livet er hardt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Sitter her å irriterer meg over at leiligheten er som en badstu. vifter , vindu osv står på fullt her men. hjelper ikke stort når pcen står å surrer på 68 grader idle og 85 grader load Ingen nye store opphypede serier som nettopp( 6mnd <---- ) har kommet da? Sett True Blood eller Burn Notice? Eneste jeg kommer på i farten. Burn Notice er helt genialt. Elsker den serien, den og the big bang theory. Endret 26. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noe liv her idag, da? Sitter å funderer på hva jeg skal gjøre imorgen... Ble 18 år for en halvtime siden Grattis! Ingen planer om noe selskap med familie/venner? Alt av familie er jo vekkreist, bursdag midt i fellesferien Har vært sånn alle år, aldri noe familiebesøk Men har noen som kommer oppom en tur. Ellers blir det vel en tur til Bergen i solen og ta seg en pils Lenke til kommentar
McCutcheon Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noe liv her idag, da? Sitter å funderer på hva jeg skal gjøre imorgen... Ble 18 år for en halvtime siden Stikk på polet, kjøp deg litervis med alkohol og drikk deg steike dritings. Lovlig nå vet du. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noe liv her idag, da? Sitter å funderer på hva jeg skal gjøre imorgen... Ble 18 år for en halvtime siden Stikk på polet, kjøp deg litervis med alkohol og drikk deg steike dritings. Lovlig nå vet du. Det er jo 20 år på sterk sprit så det blir vel en del som må drikkes, dyrt er det og. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noe liv her idag, da? Sitter å funderer på hva jeg skal gjøre imorgen... Ble 18 år for en halvtime siden Stikk på polet, kjøp deg litervis med alkohol og drikk deg steike dritings. Lovlig nå vet du. Under vurdering. Typen til min søster kommer hjem med en liter Jäger i gave til meg imorgen så det burde vel holde Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noe liv her idag, da? Sitter å funderer på hva jeg skal gjøre imorgen... Ble 18 år for en halvtime siden Stikk på polet, kjøp deg litervis med alkohol og drikk deg steike dritings. Lovlig nå vet du. Under vurdering. Typen til min søster kommer hjem med en liter Jäger i gave til meg imorgen så det burde vel holde Ikke drikk deg full på Jäger, du kommer til å daue. 1 Lenke til kommentar
McCutcheon Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noe liv her idag, da? Sitter å funderer på hva jeg skal gjøre imorgen... Ble 18 år for en halvtime siden Stikk på polet, kjøp deg litervis med alkohol og drikk deg steike dritings. Lovlig nå vet du. Under vurdering. Typen til min søster kommer hjem med en liter Jäger i gave til meg imorgen så det burde vel holde Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noe liv her idag, da? Sitter å funderer på hva jeg skal gjøre imorgen... Ble 18 år for en halvtime siden Stikk på polet, kjøp deg litervis med alkohol og drikk deg steike dritings. Lovlig nå vet du. Under vurdering. Typen til min søster kommer hjem med en liter Jäger i gave til meg imorgen så det burde vel holde Ikke drikk deg full på Jäger, du kommer til å daue. Gjort det en gang før, var ikke direkte gøyt, men full ble jeg. Men Jäger er så innmari godt Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Gjort det en gang før, var ikke direkte gøyt, men full ble jeg. Men Jäger er så innmari godt Jäger er godt ja, men man blir jo kvalm før man er full. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg som skulle gratulere deg først da! Men gratulerer, kommer du og henter meg snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå