ignoreme Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Kaarerekanraadi, det hadde vært deilig! Eneste problemet er at den sperren helt sikkert kan tas vekk av en selv... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 12 timers skiftet snaaart unnagjort...liten time igjen så er det strake veien hjem! Lenke til kommentar
Dianah Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Har deadline på to store saker mandag. Skriver alltid best på nattetid av en eller annen grunn. Kjæresten satt også oppe en stund, men han la seg for 3 timer siden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Lykke til med det du skriver på ihvertfall Lenke til kommentar
Dianah Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Lykke til med det du skriver på ihvertfall Tusen takk Det er to ganske store reportasjer til to jenteblader. Ikke mine favorittsaker, men greit å gjøre litt av alt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Variasjon og mangfold er en fin ting ja Du verden...eg lengter etter senga atm....siste 12 timers i morra, det skal bli rimelig fornøyelig! Lenke til kommentar
Dianah Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Variasjon og mangfold er en fin ting ja Du verden...eg lengter etter senga atm....siste 12 timers i morra, det skal bli rimelig fornøyelig! Jeg hadde ikke trodd jeg skulle si det, men jeg misunner deg faktisk. Jeg finnes ikke trøtt, men kunne gjerne tenkt meg å bli det, så jeg får litt søvn i natt Heh, alltid kjipt å sitte og vente på at man kan legge seg. Trøsten er vel at dyna blir rene luksusen... og at man har noen lange timer søvn foran seg. Lykke til på "oppløpssida" Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hmmm, natta er lang og pen. Sitter på LAN på et lite tettsted, men jaja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Heh, alltid kjipt å sitte og vente på at man kan legge seg. Trøsten er vel at dyna blir rene luksusen... og at man har noen lange timer søvn foran seg. Lykke til på "oppløpssida" Det var magisk! Da satser eg på å treffe Jon Blund&CO ganske kjappt! Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 La meg for 4 timer siden, så våknet jeg nå av Alf Prøysens Barneviser i naboleiligheta på full vreng Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Vettuge folk på forumet i natt altså? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 ja, Sitter bare og venter på at bussen skal komme så eg får reise til cuba Utrulig kor mykje man tenker på om alt er pakka. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Finnes det vettuge folk som poster på natterstider da..? Jeg mener, jeg har sett 1 film (The Hurt Locker) og hørt på 17 låter inatt. Produktivt? Nææh. ja, Sitter bare og venter på at bussen skal komme så eg får reise til cuba Utrulig kor mykje man tenker på om alt er pakka. Skal du starte revolusjon? Endret 26. april 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg hadde planlagt å se The Hurt Locker i morgen natt fortjener den Oscarene? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Ja, tenkte å starte ein liten revolusjon der. Få litt fart på sakene Endret 26. april 2010 av BigJaffa Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg skriver kode. Er jeg den eneste som gjør noe nyttig her? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 lykke til selv la jeg meg klokka halv 12 å våknet 3 3 og en halv timers søvn er topp håer jeg ikke blir død trøtt senere på dagen^^ Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg skriver kode. Selv er jeg så heldig å skrive siste innspurten på masteroppgaven min, er alltid noen fikse ideer du har oppdaget har blitt utelatt dessverre. Uansett er det over i morgen, da er jeg endelig fedig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Selv er jeg så heldig å skrive siste innspurten på masteroppgaven min, er alltid noen fikse ideer du har oppdaget har blitt utelatt dessverre. Uansett er det over i morgen, da er jeg endelig fedig. Så deilig å bli ferdig med noe sånt, da. Hva tar du master i? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jepp er deilig. Tar master i rettsvitenskap, det vil si jeg blir jurist i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå