Pettersenper Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Om en slik tjeneste blir opprettet blir platemafiaen sur Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 2balls: skjønner at det er mange som samler på ting. For min egen del har ikke en bok eller en dvd noe særlig mer verdi etter at jeg er ferdig med den. Jeg har en del bøker som jeg har lest som bare står i bokhyllen. Bøker er jo svinaktig dyrt og da hadde vært greit å bytte bøker med andre folk istedenfor hele tiden å kjøpe nye. Ja, jeg skjønner at det er nettop det som er poenget med et bibliotek. For min egen del har jeg hverken tid eller ork til å besøke et. Man kan f.eks rate sine favoritt bøker/dvd`er/annet og så matcher man brukere med noelunde samme interesser. Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Ser forøvrig at det er noe som heter bytt.no, men virker ikke helt som det er samme konsept som jeg tenker på. Jaja, jeg får kanskje se om jeg kommer opp med noe nytt iløpet av de siste 4 timene av nattevakten. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Då var det kanskje kveld ja... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Noe liv her idag? Nettopp kommet hjem fra Muse konsert. Storfornøyd, fikk alle "mine" sanger og fint vær Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Lucky you! Bra med folk? Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 tja, er på jobb her(bartender) - chiller lett med en velfortjent pause & dry martini. dagens ungdom drikker jo kun vodka battery/redbull og rom & cola Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Det kom flere og flere etterhvert, var vel 20.000 til slutt. Og de som kjøpte Golden Circle billett må nesten føle seg lurt De 1000 første med ordinærbillett kom nemlig inn i "sirkelen" ved siden av Golden Circle. Så jeg sto ca 10 meter fra scenen, svarte så gøy Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Har lyst til å dra på konsert igjen *slå i bordet som en trassunge* men ble så skuffa av forrige konsert (ac/dc valle hovin) at jeg fra nå av bare skal gå på metal eller dream theater. Kanskje jeg er litt sær, men men Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Tatt dobbel dose sovemedisin og er ikke søvnig i det hele tatt. Weird. Grinchen underholder oss godt, da. Endret 23. juli 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
dredg Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Grandis, cola og en episode med "Its always sunny in philadelfia", natten er redda! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Muse er ikke min type musikk heller. De er vel det "mykeste" jeg hører på Men fy f. så bra de er live. Litt fra konserten. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Ser sykt bra ut ^^ Mitt største ønske om å se live er Tool De tar ikke live opptak fordi de vil at folk skal se de live, og ikke kjøpe dvd/cd Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Har ikke hørt så alt for mye av Tool, virker som ett ganske interessant band Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Kan du si, det er progressive metal. Første gang jeg kjøpte en Tool cd (Vicarious) så hørte jeg på den non-stop i ca 3 timer. Når jeg gikk ut senere så følte jeg meg litt letter påvirket uten å ha drukket en dråpe alkohol. Veldig veldig _veldig_ merkelig følelse Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 For de interesserte, setlisten fra Muse konserten. Spotifyliste. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 tja, kommet hjem fra "Palmesus" i Kristiansand for ikke så lenge siden, et slags musikk event. Håper jeg for sove snart for skal tilbake i morgen kl 12 Lenke til kommentar
martita Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Noen her som har hørt det nye albumet til Avenged Sevenfold? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå