Fyllesjuk Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) zzzz.. reiser til danmark halv 4 i natt, burde vært i sengs for lengst.. Endret 22. juli 2010 av cookiemonster123 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Muse konsert på Koengen imorgen, i Bergen Noen her inne som skal? Eller som liker Muse i det hele tatt? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Muse konsert på Koengen imorgen, i Bergen Noen her inne som skal? Eller som liker Muse i det hele tatt? Har ikke de akkurat hatt noen store konserter? De har vel turne med det nye albumet "Rebels" eller hva det het :S Har ikke hørt mange, men liker blandt annet Knights of Cydonia og Supermassive Black Hole, er vel de blant de bedre hitsene dere er det ikke? Ayways, har bestilt stereoforsterker, som dere kanskje har sett i den siste tråden jeg opprettet. Usikker på om jeg skal legge meg i tilfelle den kommer fra kl 9 i morra Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Knights of Cydonia og Supermassive Black Hole er vel blant de største, ja. Skal ikke si at jeg er blodfan av Muse men liveshowene deres virker ganske bra så er noe jeg må få med meg Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Knights of Cydonia og Supermassive Black Hole er vel blant de største, ja. Skal ikke si at jeg er blodfan av Muse men liveshowene deres virker ganske bra så er noe jeg må få med meg Hvor er det egentlig? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Knights of Cydonia og Supermassive Black Hole er vel blant de største, ja. Skal ikke si at jeg er blodfan av Muse men liveshowene deres virker ganske bra så er noe jeg må få med meg Hvor er det egentlig? Konserten? Den er i Bergen imorgen/idag Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Svarte, så jævlig kaldt det skulle være da Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Var ikke så mye liv her idag Er kaldt her og men det er vel vinduet jeg har åpent sin skyld. Lukker jeg det koker jeg inne Endret 23. juli 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Eller som liker Muse i det hele tatt? Stor fan av Muse ja, skulle gjerne ha dratt visst det ikke var for budsjettet .. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Nei, ikke så mye liv her i dag, er forresten også kokende varmt her inne Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Hva er egentlig vanlig romtemperatur på et soveromværelse? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Her går det frå 18 til 23 grader. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Rundt en 23 + - tenker jeg... Ganske varmt Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Nettopp sett to episoder med Breaking bad. Veldig bra serie! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Muse konsert på Koengen imorgen, i Bergen Noen her inne som skal? Eller som liker Muse i det hele tatt? Jeg var på Muse på Hove. De var awesome! Gled deg Et av mine favoritt band Endret 23. juli 2010 av Sno Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Herregud, jeg har 14 for øyeblikket! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Nettopp sett to episoder med Breaking bad. Veldig bra serie! Blir bare bedre, gled deg Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Kom nettop på en liten ide til en nettportal, et slags moderne online bibliotek. En slags side der man kan bytte (evt. byttelåne) div. ting. F.eks bøker eller dvd`er. Har man lest en bok eller en dvd, kan man bytte til seg en annen bok eller dvd, mot at den andre personen får en bok eller dvd av deg. Kan selvsagt også være andre ting. Kan f.eks koste 50 kr/mnd for medlemskap og brukerne gir rating til hverandre etter om motpart overholder sin del av avtalen ala qxl, ebay etc. Det blir en portal for folk som ikke samler på ting. Personer som ikke nødvendigvis må beholde en bok etter man har lest den eller en dvd etter at man har sett den. Det er seint på natten så jeg får av og til noen litt halvsprøe ideer, men innspill mottas gjerne av andre nattdyr. -doofhetz. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Spiller Civ 4 for å få natten til å gå, gleder meg til 5... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) I dag hadde jeg dama med meg hjem.. Det endte i at vi rydda og vaska ned hele kjelleren. Så reiste vi til IKEA hvor jeg så mitt snitt til å kjøpe ny TV-benk og persienner. Nå er jeg endelig ferdig med å sette opp alt utstyret og dilladallet. stuen er ommøblert og alt er rent og pent. Jeg er mer våken enn oen gang, mens dama ligger på rommet og sover og er lettere missfornøyd fordi jeg ikke vil kose.. Men nå er det natt og da skal jeg endelig få tid til å kose meg med mitt Edit: doofhetz @ Liker ideen, men selv sliter jeg med en liten samlemani (stor grunn til at dagne min ble slik). Men jeg ser at det kanskje kunne virket. Det er nok mange som ikke vil betale for det, men det er jo nesten nødvendig for å holde det litt seriøst. Endret 23. juli 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå