L4r5 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Legger du til Generation Kill i listen din, Lars, så er den komplett Jeg vurderte det, men så tenkte jeg at det var en miniserie og at jeg ville holde meg til fulle serier. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Utrolig mange serier som burde vært her i norge, men det er det dessverre ikke... i stedet så går det repriser hele tia morro. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 ja. hva er gale med norge ? vi har jo bare de samme seriene om og om igjen ! Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Yup, f.eks friends har gått maaange år i reprise.. burde vært bytta ut for lenge sia med noe nytt. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) den eneste måtte og forandre noe her i dette landet er en stor media sak.. how to do :hmm: Endret 22. juli 2010 av livingman Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) den eneste måtte og forandre noe her i dette landet er en stor media sak.. how to do :hmm: Like this: "Døde av å se på Friends" En mann i 50-årene skal natt til tirsdag ha omkomt av et hjerteinfarkt. Mannen skal ha sett på Friends da det skjedde. Hiv det opp på Dagbladet og VG, så kjem nok diverse nissar og påstår at Friends kan gi hjerteproblem. Endret 22. juli 2010 av svelemoe 1 Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Like this: "Døde av å se på Friends" En mann i 50-årene skal natt til tirsdag ha omkomt av et hjerteinfarkt. Mannen skal ha sett på Friends da det skjedde. Hiv det opp på Dagbladet og VG, så kjem nok diverse nissar og påstår at Friends kan gi hjerteproblem. Genial ide, funker sikkert vi har nok sånne nisser her tillands uansett. 1 Lenke til kommentar
livingman Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Like this: "Døde av å se på Friends" En mann i 50-årene skal natt til tirsdag ha omkomt av et hjerteinfarkt. Mannen skal ha sett på Friends da det skjedde. Hiv det opp på Dagbladet og VG, så kjem nok diverse nissar og påstår at Friends kan gi hjerteproblem. Genial ide, funker sikkert vi har nok sånne nisser her tillands uansett. det er også nødvendig med en facebook gruppe med 50.000 medlemmer Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Like this: "Døde av å se på Friends" En mann i 50-årene skal natt til tirsdag ha omkomt av et hjerteinfarkt. Mannen skal ha sett på Friends da det skjedde. Hiv det opp på Dagbladet og VG, så kjem nok diverse nissar og påstår at Friends kan gi hjerteproblem. Genial ide, funker sikkert vi har nok sånne nisser her tillands uansett. det er også nødvendig med en facebook gruppe med 50.000 medlemmer hehe, det blir lett trur jeg, mange som hater repriser ^^ Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Da var 1. episode av Dexter sett. Jeg har litt frysninger, vet ikke helt om jeg liker fyren eller hva jeg tenker. Men jeg elsker allerede serien ^^ Takk for tipset! Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Da var 1. episode av Dexter sett. Jeg har litt frysninger, vet ikke helt om jeg liker fyren eller hva jeg tenker. Men jeg elsker allerede serien ^^ Takk for tipset! Elsker den serien, den bygger seg skikkelig opp videre utover i sesongene så fortsett og se. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det er noe galt når det ikke frister å legge seg i senga si, på tide å bytte sengetøy? 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Nettopp kjøpt nyeste ARMA på Steam, er vel ikke noen her inne som spiller det? Joooooo... + finner mange av oss her: http://forum.battle.no/index.php?showforum=296 og her : http://www.victrixlegion.com/ Gratulere med det beste spillet i historien...nå har du endeløse netter foran deg i Afganistan Endret 22. juli 2010 av Cri Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Klokken er 06:59, nesten 07:00, og jeg tar herved på meg retten til å avslutte denne tråden for i kveld Ses neste natt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Legge seg, eller ikke? Ikke. Snike seg ut av senga og håpe på at madammen ikke våkner sånn at jeg kan spille litt mer Fallout eller ikke? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Bare litt over tre timer søvn på meg i går, så her blir det nok definitivt date med herr pute om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Har nerdet pc og sett på notalwaysright.com og jammen har tiden gått for, er jo natt allerede. Endret 22. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Har nerdet pc og sett på notalwaysright.com og jammen har tiden gått for, er jo natt allerede. Noen flere tips til sider som får tiden til å gå:Clientcopia - a la notalwaysright The daily WTF - kan til tider være litt nerdete Fuck my life My life is avarage That high - om du noen gang har benyttet deg av illegale substanser Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Har nerdet pc og sett på notalwaysright.com og jammen har tiden gått for, er jo natt allerede. Noen flere tips til sider som får tiden til å gå:Clientcopia - a la notalwaysright The daily WTF - kan til tider være litt nerdete Fuck my life My life is avarage That high - om du noen gang har benyttet deg av illegale substanser Takker. Flere sider å kaste bort natta dagen, natta etter det og dagen etter det igjen bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå