Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg vet... men hele faget har vært så demotiverende. Alt ble bare lest opp fra en powerpoint med litt sidesporing fra da forelseren var ung og var på sjøen

(dvs. han fortalte nesten eksakt den samme historien hver gang)

Til høsten blir det nok bedre, for da er fagene mer spesifikke til utdannelsen.

Jeg skal ta et ekstra fag i tillegg også.

Det vi har eksamen i er egentlig et forskerfag, som de fleste steder kalles metode.

Totalt irrellevant for utdannelsen vår, relevant for bacheloroppgaven, men da burde vi ikke hatt faget første året, heller siste året, eller som et obligatorisk kurs ellerno.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Verste er når det er stil skriving i norsk bokmål/nynorsk, på enten eksamen eller tentamen, nå begynner det å bli en del år siden jeg hadde noe sånt, men det å gå tidlig hjem var høydepunktet helt til vi blei tvunget til å sitte i minimum 2,5 timer eller hva det var, kansje bare 2 timer.

Det var jo gøy når man var ferdig på 30min med en sugen tekst så man satt nå der å bare glodde.

Det var jo på ungdoms skolen, på videregående var alt mye lettere, bare tverrfaglig eksamen som det het, om jeg ikke husker feil, der kunne jeg jo faktisk noe.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var det nok en natt. Ikke mye som har skjedd her ser jeg. Kan jo legge til at i kveld har jeg og en gjeng andre feiret at vi endelig kan kalle oss elektroingeniører :)

Avsutningsfesten var i kveld. Litt merkelig følelse å vite at nå er studietiden over og man skal ut igjen i arbeidslivet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...