meg0709 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Natta er best, men man burde jo gjort andre ting enn å sitte våken. Btw, om man prøver å svare på den pollen over så får man error 503 server unavailable. Endret 23. mai 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 hva driver dere med a Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 chiller. Noen som har en bra spotifyliste? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Spiser første måltid på over 6 timer etter metallica konsert. Det kjipe er at jeg må slite meg gjennom nynorsk eksamen imorgen Lenke til kommentar
fenele Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Nynorsk eksamen flyter du lett i gjennom. Bare skriv no crap på et tullespråk så ordner det seg. Evt fyre opp nyno som jeg gjorde vær gang vi hadde tullet der. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Chiller med kalde pils og musikk på terassen, etter ett heftig hektisk ettermiddag skift på Kårstø! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg bare sitter her å "gruer" meg til å henge i en varm vegg i Oslo ifra i morra og ut helga, haff, jeg ser ihvertfall ikke frem til den altfor sterke varmen. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Aldri postet her før, uansett. Hei! Flere som har eksamen i morgen? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Jepp, og jeg kommer garantert til å stryke. Har en stygg følelse av at jeg bare kommer til å møte opp for å se hvordan eksamensspørsmålene er lagt opp, så levere og gå. Endret 24. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Det er ingen god innstilling å gå eksamen i møte med. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Nei, jeg vet... men hele faget har vært så demotiverende. Alt ble bare lest opp fra en powerpoint med litt sidesporing fra da forelseren var ung og var på sjøen (dvs. han fortalte nesten eksakt den samme historien hver gang) Til høsten blir det nok bedre, for da er fagene mer spesifikke til utdannelsen. Jeg skal ta et ekstra fag i tillegg også. Det vi har eksamen i er egentlig et forskerfag, som de fleste steder kalles metode. Totalt irrellevant for utdannelsen vår, relevant for bacheloroppgaven, men da burde vi ikke hatt faget første året, heller siste året, eller som et obligatorisk kurs ellerno. Endret 24. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Se lyst på det, du får gå tidlig hjem. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Santsant, har litt jeg skal gjøre også. Håper jeg får mitt nye (brukte) 60D i posten, og skal klippe meg + treffe en kamerat. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg har kastet bort altfor mye tid på uviktige nettsider til å få øvd ferdig. jeg er dødsdømt. Kjemi II er et jævlig fag. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Verste er når det er stil skriving i norsk bokmål/nynorsk, på enten eksamen eller tentamen, nå begynner det å bli en del år siden jeg hadde noe sånt, men det å gå tidlig hjem var høydepunktet helt til vi blei tvunget til å sitte i minimum 2,5 timer eller hva det var, kansje bare 2 timer. Det var jo gøy når man var ferdig på 30min med en sugen tekst så man satt nå der å bare glodde. Det var jo på ungdoms skolen, på videregående var alt mye lettere, bare tverrfaglig eksamen som det het, om jeg ikke husker feil, der kunne jeg jo faktisk noe. Endret 24. mai 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
janingar Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Da var det nok en natt. Ikke mye som har skjedd her ser jeg. Kan jo legge til at i kveld har jeg og en gjeng andre feiret at vi endelig kan kalle oss elektroingeniører Avsutningsfesten var i kveld. Litt merkelig følelse å vite at nå er studietiden over og man skal ut igjen i arbeidslivet. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Grattis. Master eller Bachelorgrad du har? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 hallo godtfolk! fler en meg våken ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå