Gitarhm Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Bare bra her ass, må nye siste natten jeg kan være oppe sent før skole Åssen går det med deg/eventuelle andre som leser dette? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kunne gått bedre her, sliter med å sove. Er lys våken og om 2,5 time ringer vekkeklokka , dermed venter jobb. Ikkje bra Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Jeg burde egentlig ha lagt meg. Må prøve å vende meg tilbake på vanlig døgnrytme før skolen starter i morgen. :O Endret 2. januar 2012 av Ollorca Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Neida, bare legge seg når skolen er ferdig, det. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 God morgen. Nå slår klokken 06:00 Lenke til kommentar
janingar Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 God kveld noen andre som sitter oppe så sent? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 god kveld, jommen er det det. bør ikke bli for sent, men har sprettet en vinflaske og bør komme meg på universitet ikke så alt for sent i morgen... Lenke til kommentar
janingar Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hehe, var det da. Selv har jeg bachelor-oppgave å leke meg med for tiden men i morgen blir det hemat en tur. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Elektroingeniør, skal sette opp fjernstyring av noen instrumenter i LabVIEW, for de som vet hva det er Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Studerer selv elektronikk, men har ikke jobbet i labview enda. ferdig til sommeren eller? Lenke til kommentar
janingar Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jepp endelig. Har tatt et friår + jobbet litt, så har tatt et par år lengre enn planlagt. Føles godt å endelig kunne ta fatt på å søke jobber basert på ny utdannelse Men tror jeg legger meg nå. Natta Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 <Natta ! jeeej Bare 6t igjen av nattevakta Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Flere som sitter oppe i natt? Evt. andre som venter på at Eplehuset/Humac skal åpne salget av iPad 3? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Flere som sitter oppe i natt? Evt. andre som venter på at Eplehuset/Humac skal åpne salget av iPad 3? Sitter oppe, men ikke for å få iPad 3. (: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Nattmat; Grillpølser eller Nudler? Har ikke noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå