Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Personlig foretrekker jeg å holde sausen og kotelettene separat frem til de skal konsumeres. Føler litt av smaken fra krydder osv. på stekeskorpa forsvinner om man hiver dem oppi sausen og koker de der. Men så har jeg blitt mer og mer lei saus de siste åra. Trodde aldri jeg skulle si det, men sånn er det blitt. Før drukna jeg ting i saus. Nå foretrekker jeg den litt rene smaken av de forskjellige tinga. Og så heller toppe med litt saus på potetene kanskje. Tjau, jeg har enda ikke blitt lei av saus. Liker å koke kotelettene i saus ^^ Herrejesuslol, det skal bli digg middag. Natta er god. Den er rolig. Den er mørk. Den er trygg. I support this post. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Så hør på musikk. Jeg liker natta best selv. Men det kræsjer litt med dama som jobber på dagtid. Natta er tenketid (på godt og vondt). Det er spilletid. Det er filmtid. Det er grubletid der man finner løsninger på ting som har plaga en lenge. Det er alenetid. Det er den tida av døgnet jeg føler meg mest vel. Jeg er også mest kreativ om natta. Natta er god. Den er rolig. Den er mørk. Den er trygg. +1 der. Digg å være våken om natta. Litt alenetid er aldri å forakte, spesielt når man jobber med mennesker. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hvordan for jeg ett 50kb bilde til og bli ett 20kb bilde? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Lagre det med dårligere kvalitet. Jeg pleier å gjøre det i Photoshop, men det er mulig det kan gjøres i Paint også. Lenke til kommentar
nxo Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hvordan for jeg ett 50kb bilde til og bli ett 20kb bilde? .png er lavere kvalitet og mindre størrelse enn .jpg;) Åpne bildet i paint og så lagrer du det på nytt. Noen som har prøvd NFS the run? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Heisann. Hai! KOM DEG UT AV VANNET Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hai! KOM DEG UT AV VANNET U sure bro? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Ganske sikker. Synd du ikke kom deg opp i tide. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Så hør på musikk. Jeg liker natta best selv. Men det kræsjer litt med dama som jobber på dagtid. Natta er tenketid (på godt og vondt). Det er spilletid. Det er filmtid. Det er grubletid der man finner løsninger på ting som har plaga en lenge. Det er alenetid. Det er den tida av døgnet jeg føler meg mest vel. Jeg er også mest kreativ om natta. Natta er god. Den er rolig. Den er mørk. Den er trygg. Ikkje gløym stargate-tid. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hey babes. *kjæler wizzle på snuten* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hvordan for jeg ett 50kb bilde til og bli ett 20kb bilde? Beskjær så godt du kan, sett den lagrinskveliteten Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 sup niggaz Ser på film!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hvordan for jeg ett 50kb bilde til og bli ett 20kb bilde? .png er lavere kvalitet og mindre størrelse enn .jpg;) Åpne bildet i paint og så lagrer du det på nytt. Det er i grunnen motsatt, PNG er store filer, mens JPG er mye mindre og egnet for nett, gjerne mye dårligere kvalitet på jpg enn png. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Tiden flyr fort på denne tiden av døgnet! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Tiden flyr fort på denne tiden av døgnet! Hva gjør duda? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Tiden flyr fort på denne tiden av døgnet! Hva gjør duda? Chatter med en spesiell person. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Tiden flyr fort på denne tiden av døgnet! Hva gjør duda? Chatter med en spesiell person. Enten er det meg eller en fin jente. Rizladude? Endret 23. desember 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå