Mariannehegelind Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Noen våkne? Ja. wow For en fryktelig kjedelig natt jeg har! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Skyrim er løsningen. 1 Lenke til kommentar
Mariannehegelind Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Skyrim er løsningen. Litt for avansert for meg kanskje Hadde trengt sidekick! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Du kan da skaffe sidekicks i spillet jo Driver på å mikser i FL lol. Første gang, etter 15 min: http://www.megaupload.com/?d=QAOXP7W1 Trenger trening ja. Endret 1. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Når jeg ser overskriften "Tre finner skutt og drept i Brasil" på aftenposten.no og det første jeg tenker er at det er bra treet fant vennene sine, forstår jeg at det kanskje er på tide å gå til sengs Endret 4. desember 2011 av reversfaen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Skyrim er fortsatt løsningen. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Flere som alltid sliter å sovne mellom søndag og mandag? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 God natt... ZzzzZzz Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Kanskje på tide å lage middag? Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Flere som alltid sliter å sovne mellom søndag og mandag? Klart det. Bruker jo som regel helgen til å sove. Lys våken på søndag kveld. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Skyrim er fortsatt løsningen. Du mener BF3? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Flere som alltid sliter å sovne mellom søndag og mandag? Like vanskelig som mellom mandag og søndag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Får laga middag da. Brune kotelettene i panna, også kaste dem oppi kjelen. KOKE dem i brunsaus. Samt purreløk, chinaløk, også vanelig løk, gulrøtter også poteter. Samt krydder, men slikt gir jeg ikke ut oppskrift på. (bor i nord, og det smaker fantastisk!) Endret 19. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Faen for en tråd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Faen for en tråd. Dra de negative vibbene dine et annet sted da vel. Her er det solskinn og sang. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Får laga middag da. Brune kotelettene i panna, også kaste dem oppi kjelen. KOKE dem i brunsaus. Samt purreløk, chinaløk, også vanelig løk, gulrøtter også poteter. Samt krydder, men slikt gir jeg ikke ut oppskrift på. (bor i nord, og det smaker fantastisk!) Personlig foretrekker jeg å holde sausen og kotelettene separat frem til de skal konsumeres. Føler litt av smaken fra krydder osv. på stekeskorpa forsvinner om man hiver dem oppi sausen og koker de der. Men så har jeg blitt mer og mer lei saus de siste åra. Trodde aldri jeg skulle si det, men sånn er det blitt. Før drukna jeg ting i saus. Nå foretrekker jeg den litt rene smaken av de forskjellige tinga. Og så heller toppe med litt saus på potetene kanskje. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Faen for en tråd. Dra de negative vibbene dine et annet sted da vel. Her er det solskinn og sang. Skrik ut "faen for en tråd" med superentusiastisk stemme. Ser du? Det var så langt fra negativitetens kreative kjerne man kan komme. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Skrik ut "faen for en tråd" med superentusiastisk stemme. Ser du? Det var så langt fra negativitetens kreative kjerne man kan komme. Mye bedre. Det er så vanskelig å lese om det er entusiastisk eller oppgitt. Spesielt når man ikke bruker smilefjes eller lignende. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Det er fordi jeg er mystisk. Burde egentlig sove, dama har sovna på sofaen, jeg sitter her og hører på musikk. Er ikke trøtt for fem flate øre. Dessuten er musikk ti tusen ganger bedre på natta. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Så hør på musikk. Jeg liker natta best selv. Men det kræsjer litt med dama som jobber på dagtid. Natta er tenketid (på godt og vondt). Det er spilletid. Det er filmtid. Det er grubletid der man finner løsninger på ting som har plaga en lenge. Det er alenetid. Det er den tida av døgnet jeg føler meg mest vel. Jeg er også mest kreativ om natta. Natta er god. Den er rolig. Den er mørk. Den er trygg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå