InsertNumLock Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Yayj! Stått å mekka Chilly Con Carne midt på natta. Endelig fått i meg en tallerk. Svetten pipler fra panna. Beste nattmaten ever Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hørtes digg ut. Koser meg med potetgull og Corona selv. På tide å legge seg snart da. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Arr, skulle ønske det var mer aktivitet her, da ville jeg ikke følt meg så teit over at jeg fortsatt er våken. Også hjelper ikke all denne matsnakkingen, ah, sulten! Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Snart ny episode av How I Met Your Mother Faen så sweet det blir. Noen andre som er avhengig av serien? 1 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg er veldig avhengig av serien.. Og kan nesten ikke vente med å se neste episode etter hvordan forrige ble avsluttet! Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ja, fy flate. Er dog redd serien skal herme for mye etter Friends. La oss håpe at Barneys bryllup er denne sesongen og ikke i siste sesong, som sannsynligvis er i 2013. Og få Kevin ut og la Robin og Barney bli sammen ASAP! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Så aldri på friends jeg, syntes det hørtes teit ut. MEN kommer det virkerlig en episode i dag? Av en eller annen grunn trodde jeg ikke neste kom før om en uke. Lenke til kommentar
Mariatheresa Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Noen som er våken her nå da? Har noen spørsmål ang netthandelen.no om noen kjenner til den nettbutikken ? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Noen som er våken her nå da? Har noen spørsmål ang netthandelen.no om noen kjenner til den nettbutikken ? Jeg er våken, men har ikke brukt den butikken før dessverre. Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Så aldri på friends jeg, syntes det hørtes teit ut. MEN kommer det virkerlig en episode i dag? Av en eller annen grunn trodde jeg ikke neste kom før om en uke. Friends syns jeg er vanvittig bra. Var bra før i alle fall. Har ikke sett på det siden vgs. Kommer det ikke en episode idag? Hæh? Skal vel komme én episode hver uke? Hvis det ikke kommer en episode om ca 30 minutter, så går taket i huset her. Lenke til kommentar
Mariatheresa Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Noen som er våken her nå da? Har noen spørsmål ang netthandelen.no om noen kjenner til den nettbutikken ? Jeg er våken, men har ikke brukt den butikken før dessverre. Søren også x) Jaja, får vell være tolmodig å vente da Noen som er våken her nå da? Har noen spørsmål ang netthandelen.no om noen kjenner til den nettbutikken ? Jeg er våken, men har ikke brukt den butikken før dessverre. Søren også x) Jaja, får vell være tålmodig å vente da Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Tror faktisk du har riktig. Desember 5 står det. HVA FAEN.. Har sittet å ventet på den i hele natt jo.. herre. Hva er grunnen? Mener de liksom at jeg skal overleve en mandeloperasjon og en uke uten en ny episode av HIMYM? Det er bullshit.. Endret 29. november 2011 av iDovakhiin Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Tror faktisk du har riktig. Desember 5 står det. HVA FAEN.. Har sittet å ventet på den i hele natt jo.. herre. Hva er grunnen? Mener de liksom at jeg skal overleve en mandeloperasjon og en uke uten en ny episode av HIMYM? Det er bullshit.. Jeg vet ikke grunnen, men kan være ferie, at julen nærmer seg eller lignende. Er ikke uvanlig å hoppe over en uke i blant. Også er det vel ikke lenge til den tar juleferie heller..sukk 1 Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Tror faktisk du har riktig. Desember 5 står det. HVA FAEN.. Har sittet å ventet på den i hele natt jo.. herre. Hva er grunnen? Mener de liksom at jeg skal overleve en mandeloperasjon og en uke uten en ny episode av HIMYM? Det er bullshit.. Jeg vet ikke grunnen, men kan være ferie, at julen nærmer seg eller lignende. Er ikke uvanlig å hoppe over en uke i blant. Også er det vel ikke lenge til den tar juleferie heller..sukk Javel, ja. Får vel forsette å se videre fra sesong 4, som jeg har kommet til nå. Har sett igjennom alle sesongene to ganger før. Blir rett og slett ikke lei. Var slik med Two And A Half Men òg, før de ødela det. Dog Two And A Half Men hentet ekstremt mange av sine episoder fra Friends. Var kriminelt mange episoder som hadde akkurat samme storien som i Friends.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hehe, jeg har ti sesonger eller noe av friends, kanskje jeg burde sette meg ned og se det. Har sett HIMYM fra starten til den daværende slutten fire, fem ganger, pleier å kjøre fra start til slutt når hver sesong er over. Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Begynn med Friends, du ! Beste serien noensinne? Ligger ganskt likt med HIMYM i alle fall. Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Noen som ikke er gamere, som får frysninger av denne videoen? Lenke til kommentar
Mariannehegelind Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Noen våkne? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Shit er denne tråden åpen allerede? Kvart over ett jah? Japp, er våken. Så akkurat at Björk er første artist annonsert til Roskilde neste år. Og nå tilbyr de nedbetaling på billetten. Kanskje jeg kan få med noen av de «har ikke råd»-kompisene som ikke aner hva de går glipp av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå