Flux1 Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Nei, tom for House M.D. også, hva nå... =/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Nei, tom for House M.D. også, hva nå... =/ Sett Firefly? Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 aiit. skjønner. hvilke type intervju er det og for hvilken type jobb? skjønner forsåvidt om du ikke vil svare på det. kjente bare jeg ble litt nysjerrig. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Sett Firefly? Nei, aldri. Ikke hørt om engang. God serie? Hører på Ride of the Valkyries nå vet ikke hva det er men føler at jeg kan gjøre alt jeg vil akkurat nå ^^ Endret 21. juli 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Skifter til noe litt mer intellektuelt. Gyver løs på siste halvdel av Fooled By Randomness av Nassim Taleb. Fantastisk bra bok forøvrig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Nei, aldri. Ikke hørt om engang. God serie? Jeg synes det. Men vær advart, takler du ikke romskip så styr unna. Er SciFi. Eller blir vel nesten en crossover mellom western og scifi. Fikk desverre bare en sesong, men rakk å opparbeide seg en enorm fanbase. Etter at Fox (du-uh! Hvem ellers kansellerer gode serier?) sa stopp etter sesong en tok de med seg konseptet og oppsummerte plotet som skulle vært sesong 2 i filmen "Serenity" hos Universal. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Bra du advarte meg, tåler ikke SciFi Vet ikke helt hva det er, men romskip tar bort mye troverdighet Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Bra du advarte meg, tåler ikke SciFi Vet ikke helt hva det er, men romskip tar bort mye troverdighet Tja, hva med dexter, two and a half men, 24? er de noe da ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 aiit. skjønner. hvilke type intervju er det og for hvilken type jobb? skjønner forsåvidt om du ikke vil svare på det. kjente bare jeg ble litt nysjerrig. Følgende: http://www.finn.no/finn/job/parttime/object?finnkode=23371358En annen negativ ting jeg føler jeg må si er at jeg skal i militæret rett over nyttår. .. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Two and a Half men er allerede sett. Så noe i kategorien til disse. Liker noe som er alvorlig, men likevel morsomt (House). Eller bare ren humor. Kanskje jeg skal ta en titt på Dexter, ser mange her inne liker serien. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Two and a Half men er allerede sett. Så noe i kategorien til disse. Liker noe som er alvorlig, men likevel morsomt (House). Eller bare ren humor. Kanskje jeg skal ta en titt på Dexter, ser mange her inne liker serien. Hm okey, dexter er ganske genial serie kanskje How i met your mother eller noe sånt? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Dexter er genialt, en av de bedre seriene jeg har vært borti. Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Dj_Evelen: tror ikke det gjør så mye. det er jo en deltidsjobb og vil tippe det er ganske høy turnover hos telenor sitt kundesenter. Flux1: sett "how to make in america", "klovn", "pacific", "the wire", "generation kill", "sopranos", "office uk"? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Da gir jeg Dexter en skjangs. Cookiemonster: har allerede sett hele HIMYM Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Serier som kan være verd å sjekke ut (ikke scifi): Sons of anarchy Leverage Lie to me Rescue me Psych Justified Entourage Californication Burn notice Breaking bad Spesielt den siste burde du sjekke ut. Handler om en kjemiprofessor som får vite at han har kreft. Så han vil tjene litt penger til familien før han dør. Tilfeldigvis så møter han på en tidligere elev som lager methamfetamin. Så kan du gjette hva som skjer videre. De andre seriene får du google. Gidder ikke fortelle om alle. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Da gir jeg Dexter en skjangs. Cookiemonster: har allerede sett hele HIMYM Hehe, du har sett alt jeg har sett du Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Laster ned breaking bad nå. Takk for tipset, Lars Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Legger du til Generation Kill i listen din, Lars, så er den komplett Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Laster ned breaking bad nå. Takk for tipset, Lars Nemo problemo. At ikke den serien er plukket opp av noen kanaler som sender i Norge er for meg et stort mysterium. Den holder utrolig kvalitet gjennom alle tre sesongene som har kommet så langt. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 castle eller pushing daisies ... er 2 gode serier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå