L4r5 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg mener oppriktig talt at alle menn må gå på fylla med sin far en gang i løpet av livet. 3 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Helt klart. Jeg tror det har stor positiv innflytelse på far/sønn-forholdet. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Absolutt Lars, husker min første gang med faren, og det er opplevelse uten like. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg har ikke snakket med faren min på 2år, så skjer nok neppe med meg. Ikke at jeg ønsker det på noen måte heller. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Skal si det har vørt stille her, er folk godt og lagt seg<<<^^ Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg er oppe iallefall Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Flere som ikke har tatt kvelden enda Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Vihi, føles mindre ensomt allerede. Vi natteravner skulle kanskje hatt en egen steam gruppe kanskje i tillegg, eller irc ? selv om jeg så og si aldri har brukt det. Er vel sikkert ikke alle som har steam heller. I så fall må jeg kanskje over på gamer delen av forumet ;p P.s. fikk forresten ikke avgitt stemme, siden jeg gjør jo ikke bare en av de tingene i alternativene når jeg er oppe såklart, men alt sammen. Og nå må jeg ut og ta en løpe tur før jeg kommer inn igjen og spiser xD Endret 8. september 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Flere som ikke har tatt kvelden enda Tatt kvelden for lenge siden egentlig, men umulig å sove. Skal opp klokka 8. Det bli "gøy" Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Flere som ikke har tatt kvelden enda Tatt kvelden for lenge siden egentlig, men umulig å sove. Skal opp klokka 8. Det bli "gøy" Oi da, nå skulle du kanskje hatt litt hjelp av den captain drunk vi snakket om. Får håpe du har luksusen av å ligge under dyna da med en laptop. Når slikt skjer med meg så har jeg knapt noe annet valg en å bare døgne helt rundt til kvelden igjen, for hvis jeg endelig sovner så kan du bare glemme at jeg står opp igjen før,, tja kanskje middags tid Endret 8. september 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Vihi, føles mindre ensomt allerede. Vi natteravner skulle kanskje hatt en egen steam gruppe kanskje i tillegg, eller irc ? selv om jeg så og si aldri har brukt det. Er vel sikkert ikke alle som har steam heller. I så fall må jeg kanskje over på gamer delen av forumet ;p P.s. fikk forresten ikke avgitt stemme, siden jeg gjør jo ikke bare en av de tingene i alternativene når jeg er oppe såklart, men alt sammen. Og nå må jeg ut og ta en løpe tur før jeg kommer inn igjen og spiser xD Gamer du? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Vihi, føles mindre ensomt allerede. Vi natteravner skulle kanskje hatt en egen steam gruppe kanskje i tillegg, eller irc ? selv om jeg så og si aldri har brukt det. Er vel sikkert ikke alle som har steam heller. I så fall må jeg kanskje over på gamer delen av forumet ;p P.s. fikk forresten ikke avgitt stemme, siden jeg gjør jo ikke bare en av de tingene i alternativene når jeg er oppe såklart, men alt sammen. Og nå må jeg ut og ta en løpe tur før jeg kommer inn igjen og spiser xD Gamer du? :!: Take a wild guess !^^ Ja gjør egentlig det, men akkurat for øyeblikket så går det en del i deusex:HR som er singleplayer da. Deretter kommer nok ID RAGE til og ta over, eneste andre spillet jeg har inne på pc'en for øyeblikket er bad company 2 da. Du gamer du også for jeg et lite inntrykk av? EDIT: pphhff !! ja og så klart har jeg jo planer om og ha battlefield 3 såklart, på tross av origin\EA iritasjons momentet. Endret 8. september 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Satser på første døgning dette skoleåret for å få døgnrytmen på rett kjøl! Har rett og slett rævva selvdisiplin når det kommer til å stå opp når jeg er trøtt, så det går ikke... Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Gamer mest med konsoll jeg da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Gamer mest med konsoll jeg da Der er døra. ----> Consolefag! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 konsoll funker best for bilspill Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Gamer litt med pc og da, C&C Generals, bærbaren min klarer ikke større spill :!: Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 På tide med en ny maskin til BF3 da kanskje ? Noen natta folk som gleder seg her inne ell ? Sitter å jobber med en fin konkurranse jeg nå Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Gleder meg til BF3. Jeg som er konsollfag, og 360fag har gått tilbake til litt gamle spill før Gears of War 3, BF3 og annet i høst. Metro 2033, for en perle tiltross for en del feil. Starta med det på nytt tirsdag, rørte det ikke torsdag. Fint å være tilbake med det. Udigg å være oppe så seint nå, men sovet en del og samtidig er sykemeldt ut uka. Vært fra tirsdagen av. Førbanna streptokokker og feber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå