Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vihi, føles mindre ensomt allerede.

Vi natteravner skulle kanskje hatt en egen steam gruppe kanskje i tillegg, eller irc ? selv om jeg så og si aldri har brukt det. Er vel sikkert ikke alle som har steam heller. I så fall må jeg kanskje over på gamer delen av forumet ;p

P.s. fikk forresten ikke avgitt stemme, siden jeg gjør jo ikke bare en av de tingene i alternativene når jeg er oppe såklart, men alt sammen.

Og nå må jeg ut og ta en løpe tur før jeg kommer inn igjen og spiser xD

Endret av FullSpectrum
Lenke til kommentar

Flere som ikke har tatt kvelden enda :p

Tatt kvelden for lenge siden egentlig, men umulig å sove. Skal opp klokka 8. Det bli "gøy"

Oi da, nå skulle du kanskje hatt litt hjelp av den captain drunk vi snakket om. Får håpe du har luksusen av å ligge under dyna da med en laptop. Når slikt skjer med meg så har jeg knapt noe annet valg en å bare døgne helt rundt til kvelden igjen, for hvis jeg endelig sovner så kan du bare glemme at jeg står opp igjen før,, tja kanskje middags tid :roll:

Endret av FullSpectrum
Lenke til kommentar

Vi natteravner skulle kanskje hatt en egen steam gruppe kanskje i tillegg, eller irc ? selv om jeg så og si aldri har brukt det. Er vel sikkert ikke alle som har steam heller. I så fall må jeg kanskje over på gamer delen av forumet ;p

P.s. fikk forresten ikke avgitt stemme, siden jeg gjør jo ikke bare en av de tingene i alternativene når jeg er oppe såklart, men alt sammen.

Gamer du?

Lenke til kommentar

Gamer du?

:!: Take a wild guess !^^ Ja gjør egentlig det, men akkurat for øyeblikket så går det en del i deusex:HR som er singleplayer da. Deretter kommer nok ID RAGE til og ta over, eneste andre spillet jeg har inne på pc'en for øyeblikket er bad company 2 da.

Du gamer du også for jeg et lite inntrykk av?

EDIT: pphhff !! ja og så klart har jeg jo planer om og ha battlefield 3 såklart, på tross av origin\EA iritasjons momentet.

Endret av FullSpectrum
Lenke til kommentar

Gleder meg til BF3.

Jeg som er konsollfag, og 360fag har gått tilbake til litt gamle spill før Gears of War 3, BF3 og annet i høst. Metro 2033, for en perle tiltross for en del feil. Starta med det på nytt tirsdag, rørte det ikke torsdag. Fint å være tilbake med det.

Udigg å være oppe så seint nå, men sovet en del og samtidig er sykemeldt ut uka. Vært fra tirsdagen av. Førbanna streptokokker og feber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...