Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det er ikke bare, bare å surfe litt på internett lenger.

Sitter med hw.no, diskusjon, youtube, facebook, google+, spotify og msn(sånn for sikkerhetsskyld). Alikevell tenker jeg å se litt Boston Legal fordi jeg kjeder meg litt :p

Edit: og last.fm

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar

Se Boston Legal!

ja det ser seg jo ikke selv.. Jeg såg 9 episoder i natt. og to tidligere i dag.

Noe som betyr at jeg skal begynne på episode 12 av sesong 1 omtrent en dag etetr at jeg begynte :)

Det er den nye favorittserien min uten tvil :D

Klarer ikke å sove... Skal kjøre fra Bergen til Sandnessjøen 108 mil i morgen, og vet jeg er nødt til å få sove tidligere i dag, og da klarer jeg selvfølgelig ikke å sove :(

Det beste er kanskje å legge seg i sengen og lese en bok. Etter en times tid er det letter å sove selv om man ikek er merkbart mye "treøttere". Bare boken ikke er for gøy da :p

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar

Leser for tiden Game of Thrones og da vet jeg med 100% sikkerhet jeg ihvertfall ikke får sove :p

Er litt stresset også, har ikke kjørt så mye bil, og det blir en laaang strekning. Blir litt gøy også, er en 2011 modell mercedes E350 AMG, ufattelig digg å kjøre. (Kjører bilen opp for min far)

En slik bare med sotete vinduer bak: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28768058

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...