Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Ser ikke akkurat ut til at tråden mistet noe aktivitet etter at jeg i går omdøpte den fra "Nattposterne" til "Nattåpent - for oss nattpostere!". (Tittelen var lite beskrivende og brøt med treordsregelen) Den fikk tvert i mot bein å gå på!

Var litt usikker på om jeg skulle velge "Nattåpent" eller "Nattklubb", vurderte noe ala: "Nattklubben - for oss som foretrekker PC-skjermen fremfor by`n, men likevel vil skryte av å ha vært på nattklubb", men det hørtes noe useriøst og langt ut :p

Så ja, hvis noen lurte, så er det det undertegnede som er skyldig i navnebytte :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja på PC. Har BC2 også, men er ikke noe gøy når ingen venner er på. Men nå er Steam nede, så da var det ikke mer gaming i natt :)

Men hva menes med rare nattvaner? gå rundt i ring på kjøkkenet mens man lurer på hva man skal spise?

Har sett det er en del som har klaga på uriktig bann fra MW2 den siste tiden. Tror de muligens har vært litt i hissigste laget når de har bannet folk.

Merkelig at jeg ikke har blitt tatt bort :innocent:

Endret av Flux1
Lenke til kommentar

Men hva menes med rare nattvaner?

Hva med å ta sovepille, spille litt mens man venter på at den skal funke, glemme at man har tatt sovepille og ta en ny, sovne i stolen og våkne på morrakvisten med kink i nakken? Ikke akkurat noen vane, men det har hendt. :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

sitter ikke nattevakt, men sitter å skriver ut dokkumenter of forbreder meg til jobbintervju i morgen.

Tror dere det er dumt å spør hvordan mulighetene for noen dager fri i slutten av Oktober er? ettersom jeg har planlagt en liten ferie.

Eller bør jeg vente til jeg er ansatt med det?

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...