Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nå blir snart Runar sint. Vi må føre en voksen samtale. Gypsy: hei! Alliha: hei! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 HALLA alle søte nå spiser jeg middag etter jobb ;D Kyllingkjørttdeig og spaghetti Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kva driv folk med på denne tida, då? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fristar å gjer det sama, men eg er altfor trøtt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Dexter Har ikkje fått tak i sesong 2 enno, men fekk "fiska" tak i den første episoda av sesong 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Spiller og spiller, jeg sitter vel bare i Orgrimmar og prater dritt med andre i trade-chat Kjenner søvnen trenger seg innpå her og. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Sitter nå bare her da vettu og gjør ingenting vettugt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kva driv folk med på denne tida, då? Det vanlige. Skriver personangrep på diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fantastisk. Jeg er god i geografi, iallefall god nok til å kunne omtrent alle lands hovedstader på strak arm. Kan iallefall alle i Europa Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kva driv folk med på denne tida, då? Det vanlige. Skriver personangrep på diskusjon.no alltid like gøy Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fantastisk. Jeg er god i geografi, iallefall god nok til å kunne omtrent alle lands hovedstader på strak arm. Kan iallefall alle i Europa Kom deg til geografi-tråden! Uansett, fantastiske svar eg har fått. :!: Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg skuer over tråden nå, Alliha, men den siste oppgaven var litt "out of my league". Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jammen det er bare litt... Eg har ikkje sjans på nokon av oppgåvene, eg sug i geografi! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Tråden er relativt avansert. Med relativt så mener jeg veldig faktisk. Men det er gøy da. Har klart en god del oppgaver Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Gz! Men nå har søvnen snart tatt meg. God natt, forumfolk! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hei, hei! Nå storkoser jeg meg Driver og lager handleliste, da denne herligheten skal få seg en full overhaling: Om du ikke vet det er dette en Rotel RX-802 fra sent 70-tall. En herlig håndlaget forsterker med romslig lyd. Det som så langt står på listen over ting som skal gjøres: - Komplett rengjøring. Inkludert kondensatorskivene til radioen. - Kondensatorer skal byttes i forsterkermodulene, FM modulen og kraftforsyningen. - Nye glødepærer skal bestilles og monteres - Potensiometerne for regulering av hvilestrøm skal byttes. - Det skal legges på ny smøring på relevante steder. Dette blir så artig at jeg tror jeg må lage en arbeidslogg av det Er det andre som er våken? I så fall: Hva gjør godtfolket i tussmørket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå