j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Platoon, Full Metal Jacket og Apocalypse Now ihvertfall Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Håret mitt er helt rart etter å ha stått på Lerkendal i 16 minus i kveld... Vurderer en liten dusj. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Gah. Så trøtt. Korleis klarar folk dette? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Håret mitt er helt rart etter å ha stått på Lerkendal i 16 minus i kveld... Vurderer en liten dusj. Hva tror dere? haha var du der ? nei å nei Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Selvfølgelig var jeg der. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hadde heller sittet på Lille London å tatt noen øl enn å stå på lerkendal Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Skal ikke lyve, det var f*ttekaldt. Men når man har billetter til x antall hundre kroner stykket, så er det bare å møte opp. Har ingen konkrete planer om flere fotballkamper i 16 minus for å si det sånn. Endret 2. desember 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Ny avstemning lagt til. Denne er ikke offentlig. Ha en hyggelig natt videre:) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 skulle tatt med "sjå film" Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Bah, for en forferdelig kjedelig natt på Diskusjon.no! Klokka er snart seks, og jeg har ingen planer om å legge meg enda. Jeg har snudd døgnet helt og har eksamen torsdag morgen, fml... Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hadde helt glemt bort at det er en nattåpent tråd her. En time til treningssenteret åpner, blir greit å få gjort noe etter å ha sittet som en annen zombie her hele natten. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg har mest lyst til å gå å legge meg, men har lovet å plukke opp en kompis på julebord i Trondheim, så må snart ha meg avgårde. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 kjør forsiktig! glatt på veiene for tiden .. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg har mest lyst til å gå å legge meg, men har lovet å plukke opp en kompis på julebord i Trondheim, så må snart ha meg avgårde. Det var unødvendig snilt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hehe joda, men nå plukket han meg opp et par ganger i vår her når jeg drev å ravet rundt i russetiden, så det skulle barne mangle. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hehe. Du får ha god tur Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Noen som har forslag til twin tips for bruk for park, og litt andre typer kjøring? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Nei! Men jobber i fjellet og fått gratis skikort til 5200 fordi jeg er ansatt Herlig med goder. Heisvakt så om noen skal til Trysil spør etter meg for en koslig prat! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 bare så vidt jeg kom meg hjem i dag :O var satans klatt på veiene! blank is, men redningen var jo da gangveiene, siden de var jo strødd! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Om du var fotgjenger eller bilist ble plutselig interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå