MarqsK Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det er vel kanskje bare bra? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 ikke helt sikker jeg, for jeg er prate syk som bare faen Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ta deg en tur til DNFK da vel, der pleier det alltid å være folk. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 45min siden siste gang noen postet Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Her skjedde det lite, god natt. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Er det ingen som er våkne så "tidlig" på natta? jøss.. dårlig greier Endret 29. november 2010 av Anarkorken Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er du morsom eller ? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er du morsom eller ? Tja.. Vurder komikerkarriere Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 melder meg inn her siden min døgnrytme har gått i dassen i denne eksamens perioder! wazzaap? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Dumpa av dama, sliter med og sove. Skal på Navmøte i morra. Trenger hjelp med utgiftene i desember da jeg kun jobber som vikar på et sykehjem.. Faen så kjipt. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hjeeeelp, tidligvakt i morgen Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tidligvakt på Shell, og så kveldsvakt på kjære Ica. Er ikke bare bra å ha to jobber Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tidligvakt på Shell, og så kveldsvakt på kjære Ica. Er ikke bare bra å ha to jobber nei, man får liksom ikke tid til og bruke pengene heller Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Skal jobbe i fjellet fra 6. desember, som heisvakt! Cant wait. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 For en bra innstilling til jobben! Lykke til Tar senga på ryggen jeg nå, håper jeg får sove LITT tidligere enn sist jeg skulle på tidligvakt. Sucks å ha en døgnrytme tilpasset jobbing på kveld og natt! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 For en bra innstilling til jobben! Lykke til Tar senga på ryggen jeg nå, håper jeg får sove LITT tidligere enn sist jeg skulle på tidligvakt. Sucks å ha en døgnrytme tilpasset jobbing på kveld og natt! Synes det er deilig å ha snudd døgnet helt, jeg. Litt upraktisk i forhold til resten av samfunnet, men jeg trives med leggetid 03.00-07.00 og å stå opp 10.00-14.00 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Dumpa av dama, sliter med og sove. Skal på Navmøte i morra. Trenger hjelp med utgiftene i desember da jeg kun jobber som vikar på et sykehjem.. Faen så kjipt. Opp med hoved og se fremover. Verden er full av damer og ingen hos NAV biter deg. Men jeg skjønner godt at livet kan være kjipt. Overgang til et nytt liv tar tid og spiser krefter. En fin dag er alt dette der bare minner og histori. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tenkte jeg skulle ta et maraton over et par dager med gamle, klassiske krigsfilmer litt før jul. Forslag til hvilke mottas med takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå