Yavel Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 utrolig lite kjent i oslo, så hvor gettoen er vet ikke jeg noe om annet enn at den er på øst siden....... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er vel mye gress der? Yes sir, masse ugress! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 må dere ikke oppfordre mindreårige til bruk av narkotika! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Det er da flere damer i Oslo... EDIT: Gjett hvem som ikke hadde oppdatert tråden da... Endret 6. november 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Jeg Endret 6. november 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Helt enig. Hvorfor ødelegge livet sitt på noe dritt? Nei skaff deg heller en utdanning og en jobb så du har råd til bilen du ønsker deg, huset, campingvogna, hytta, osv.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Helt enig. Hvorfor ødelegge livet sitt på noe dritt? Nei skaff deg heller en utdanning og en jobb så du har råd til bilen du ønsker deg, huset, campingvogna, hytta, osv.. Bilen, det skal jeg love deg. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ja, eller sjekk ut gresset. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ja, eller sjekk ut gresset. Ugress! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Vurderer senga... Noen som har noen innvendinger? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nå kom mamma jeg, natta alle sammen! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Og jeg må snakke utrolig sakte med henne, og hun gjentar ting. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Vurderer senga... Noen som har noen innvendinger? Når man har satt på Rage Against the Machine er det plutselig ikke så lett å legge seg. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 It's amazing how the the human mind does not process the the fact I used the the word "the" twice each time in this sentence. Wow, når jeg syns sånt er fascinerende, så er det påtide å finne senga... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 kan ikke finne det serlig fasinerende, vel får sitte oppe litt til. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 It's amazing how the the human mind does not process the the fact I used the the word "the" twice each time in this sentence. Wow, når jeg syns sånt er fascinerende, så er det påtide å finne senga... "I cnduo't bvleiee taht I culod aulaclty uesdtannrd waht I was rdnaieg. Unisg the icndeblire pweor of the hmuan mnid, aocdcrnig to rseecrah at Cmabrigde Uinervtisy, it dseno't mttaer in waht oderr the lterets in a wrod are, the olny irpoamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rhgit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whoutit a pboerlm. Tihs is bucseae the huamn mnid deos not raed ervey ltteer by istlef, but the wrod as a wlohe. Aaznmig, huh? Yaeh and I awlyas tghhuot slelinpg was ipmorantt! See if yuor fdreins can raed tihs too." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Helt enig. Hvorfor ødelegge livet sitt på noe dritt? Nei skaff deg heller en utdanning og en jobb så du har råd til bilen du ønsker deg, huset, campingvogna, hytta, osv.. Rekresjonelt cannabisbruk av moderat art og utdannelse utelukker ikke hverandre. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 søvn skulle vise seg å være ut misslykka prosjekt i natt :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 søvn skulle vise seg å være ut misslykka prosjekt i natt :/ Samme her. Sover dårlig for tida. Blir 1-2 timer søvn og så er jeg lys våken. Rekker gjerne å ha en skikkelig syk og/eller ekkel drøm å den tida. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 søvn skulle vise seg å være ut misslykka prosjekt i natt :/ Samme her. Sover dårlig for tida. Blir 1-2 timer søvn og så er jeg lys våken. Rekker gjerne å ha en skikkelig syk og/eller ekkel drøm å den tida. jeg også. sover 1time ca å rekker å drømme helt sinnsyke ting. Også er jeg lys våken. Slitsomme greier :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå