Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
It's amazing how the the human mind does not process the the fact I used the the word "the" twice each time in this sentence.

Wow, når jeg syns sånt er fascinerende, så er det påtide å finne senga...

"I cnduo't bvleiee taht I culod aulaclty uesdtannrd waht I was rdnaieg. Unisg the icndeblire pweor of the hmuan mnid, aocdcrnig to rseecrah at Cmabrigde Uinervtisy, it dseno't mttaer in waht oderr the lterets in a wrod are, the olny irpoamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rhgit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whoutit a pboerlm. Tihs is bucseae the huamn mnid deos not raed ervey ltteer by istlef, but the wrod as a wlohe. Aaznmig, huh? Yaeh and I awlyas tghhuot slelinpg was ipmorantt! See if yuor fdreins can raed tihs too."

Lenke til kommentar

Helt enig. Hvorfor ødelegge livet sitt på noe dritt?

Nei skaff deg heller en utdanning og en jobb så du har råd til bilen du ønsker deg, huset, campingvogna, hytta, osv..

Rekresjonelt cannabisbruk av moderat art og utdannelse utelukker ikke hverandre.
Lenke til kommentar

søvn skulle vise seg å være ut misslykka prosjekt i natt :/

Samme her. Sover dårlig for tida. Blir 1-2 timer søvn og så er jeg lys våken. Rekker gjerne å ha en skikkelig syk og/eller ekkel drøm å den tida.

jeg også.

sover 1time ca å rekker å drømme helt sinnsyke ting. Også er jeg lys våken.

Slitsomme greier :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...