Flabba Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 nei nå gir jeg opp, natta sov godt, drøm søt god natt ^^ sov godt å drøm noe koselig ^^ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Eneste jeg er interresert i å få med meg er resultatet av prop.19. Og opptellinga starter ikke i california før om to timer. Sant det, det kan bli en liten revolusjon der borte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg krysser fingrene hvertfall. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Så du er der ja... Men i følge meningsmålingene skulle det gå din vei. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 nei, da ser jeg litt simpsons og legger meg Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 God morgen folkens. Nå er det frokost så på jobb. Selv om jeg bare har lyst til å hoppe tilbake i køya hehe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Så du er der ja... Men i følge meningsmålingene skulle det gå din vei. Det spørs på hvilke meningsmålinger man har sett på.Ser forøvrig dårlig ut så langt. No 1,299,110 56% Yes 1,010,192 44% 14% of precincts reporting Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jippi, nå sitter jeg her alene og mamma er drita som faen og stefaren min. Tror jeg ringer pappa .. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jippi, nå sitter jeg her alene og mamma er drita som faen og stefaren min. Tror jeg ringer pappa .. dette kan bli gøy! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Drikk med måte, selv jeg klarer det! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Drikk med måte, selv jeg klarer det! alle går på en smell i ny og ne, gjelder bare og ha noen som kan passe på deg! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Drikk med måte, selv jeg klarer det! alle går på en smell i ny og ne, gjelder bare og ha noen som kan passe på deg! Mer på den dårlige siden med mamma, men stefaren min, han blir alltid helt blåst! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 da hadde jeg gått på rommet mitt eventuelt prøvd og finne en fest Lenke til kommentar
janingar Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Høres ut som enveis-bilett til en slitsom natt spør du meg. Ikke spesielt morro. Selv har jeg sett Futurama til nå. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 da hadde jeg gått på rommet mitt eventuelt prøvd og finne en fest Her jeg bor er alle "lame", og drikke er farlig, og kose seg er farlig. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 da hadde jeg gått på rommet mitt eventuelt prøvd og finne en fest Her jeg bor er alle "lame", og drikke er farlig, og kose seg er farlig. ops du er vist bare 14 fiks deg ei dame elns, bedre og sjøsette laksen enn og høre på dram hjemme Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Driver med en, bare synd at hun ikke er i Oslo så ofte. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Driver med en, bare synd at hun ikke er i Oslo så ofte. what bor du i oslo, også klarer du ikke og finne noen som er med på noe sosialt !!! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Driver med en, bare synd at hun ikke er i Oslo så ofte. what bor du i oslo, også klarer du ikke og finne noen som er med på noe sosialt !!! Jeg bor i ghettoen! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er vel mye gress der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå