Flabba Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg skal egentlig skrive en dagbok på spansk, men jeg klarer bare ikke å få meg selv til å gjøre det. A problem for future me Etter hva skolen sier skal jeg jobbe med historie 6timer... om DAGEN! O.o Og 1 time matte om dagen. 3 timer naturfag og 6 timer norsk.... Det skjer ikke. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Da blir det isåfall lite søvn hvis du skal ha spise og dopauser underveis Endret 2. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Da blir det isåfall lite søvn hvis du skal ha spise og dopauser underveis ja. Også er det litt bursdager og fester som kommer å forstyrrer. Så ser ikke for meg at det vil gå så veldig bra. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg skal egentlig skrive en dagbok på spansk, men jeg klarer bare ikke å få meg selv til å gjøre det. A problem for future me Etter hva skolen sier skal jeg jobbe med historie 6timer... om DAGEN! O.o Og 1 time matte om dagen. 3 timer naturfag og 6 timer norsk.... Det skjer ikke. skole er dette? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg skal egentlig skrive en dagbok på spansk, men jeg klarer bare ikke å få meg selv til å gjøre det. A problem for future me Etter hva skolen sier skal jeg jobbe med historie 6timer... om DAGEN! O.o Og 1 time matte om dagen. 3 timer naturfag og 6 timer norsk.... Det skjer ikke. skole er dette? Sonans. Sendte en lang mail til lærerene mine å spurte hvor mye tid de regnet at jeg måtte bruke hver dag for å komme gjennom alt... å da var det svaret. Så hadebra liv! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er jo ikke umulig ihvertfal, sånn teoretisk sett. Men de sier det nok mest fordi du ikke skal komme å si at "du ikke har tid nok" elns. Er jo hjemmestudier om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 En del av sjela mi døde når jeg så den...å ikke på en god måte. Du er ikke den eneste som ikke liker reklamefilmen. Helt herlig elendig. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er jo ikke umulig ihvertfal, sånn teoretisk sett. Men de sier det nok mest fordi du ikke skal komme å si at "du ikke har tid nok" elns. Er jo hjemmestudier om jeg ikke tar feil? Japp hjemmestudier. Dårlig ide i grunn, men men. Ja regner med det. Når jeg først begynner sitter jeg ofte noen timer å får veldig mye gjort, så børr egentlig komme gjennom helt fint. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 RE: Reklamefilmen Den der er så dårlig at det er dritmorsomt :!: Den ene gangen -.- Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Førstegang jeg så den lo jeg litt... Men så ble den bare grusom og fryktelig klein! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 trenger noe trettenes musikk, noen tips? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 YAY har gjort SKOLETING suksessfullt for første gang på typ et halvt år. Privatiskeksamen om 2 uker, er gjennom ett av ti kapitler. Jeee. Og først NÅ oppdager jeg at faget mitt ikke er så verst 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ugh, får ikke sove. Lager meg likegodt en pizza og ser film (James Bond, Dr.No) Ender vel opp med at jeg sovner i ettermiddag og står ovenfor samme problem om et døgns tid. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Faen, hver gang jeg begynner å se på fks. election center på CNN, så får jeg ikke til å legge meg etterpå... Blir så hekta Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Faen, hver gang jeg begynner å se på fks. election center på CNN, så får jeg ikke til å legge meg etterpå... Blir så hekta Jeg husker jeg satt oppe under presidentvalget og fulgte med på diverse CNN-streams og snakket om det vi så på IRC. Høydepunktene var da Anderson Cooper lekte med den kjempestore touchskjermen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Faen, hver gang jeg begynner å se på fks. election center på CNN, så får jeg ikke til å legge meg etterpå... Blir så hekta Eneste jeg er interresert i å få med meg er resultatet av prop.19. Og opptellinga starter ikke i california før om to timer. trenger noe trettenes musikk, noen tips? Tom McRae er fin sovemusikk. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Amon Tobin er også lett å sove til. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 nei nå gir jeg opp, natta sov godt, drøm søt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå