Marjhia Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Stoler ikke på at stifter holder en evt lekasje tett. må vel bygge meg en slags "hette" eller "hatt" og senke over lemmet, har badekar + en sånn lekekranbil fra jeg var liten. så det skal gå greit å få på den hetten. jeg oser overtrøtt her. sier godnatt til nattåpnet. Vi treffes ved neste midnatt Hva med en sånn klemme som dem bruker på sløyden ? Sånn som du bruker da du feks skal ha 2 trestykker med lim imellom så fester du klemma over treverket så det blir HELT tett. haha, kanskje det fungerer? Dette var jo en morsom tråd! Er nattevakt, og har mye dødtid midt på natta.. Og nå er jeg så overtrøtt at jeg småhumrer over stygge knutebilder i hodet.. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hva slags praktisk nytte har man av å knyte en knute på den egentlig? 1 times tid igjen nå.-.hjem å sove Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Artig tråd. Perfekt når jeg har nattevakt. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvis man sliter med tidlig utløsning kanskje? Jeg har igjen en halvtime bare! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Tror det var snakk om urinering...samle piss i forehuden hørtes ikke ut som veldig praktisk Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ja, så det.. Men det var det beste alternativet jeg kom på når det gjaldt den praktiske biten.. Det er uansett upraktisk hobby i lengden tror jeg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) . Endret 21. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kl ti på elleve.. det er vel innenfor eller på grensen av trådens "uofisielle regerl"? Natten er i gang Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det er ikke natt før du kan slå på radioen og høre "Nattønsket, nattønsket, en hyggelig hilsen, en hyggelig hilsen." Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Konene til trailersjåførene som ønsker de en god natt... *grøss* Lenke til kommentar
datagnom Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 dette er på grensen altså for hvor tidlig man kan diskutere her inne. . Men men.. det er like greit å begynne tidlig. Klarte meg ikke lenge i natt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) kl 23 syns jeg er en greit start tid. kl 07-08 på morgenen syns jeg man skal la tråden ligge. Jeg skal forresten på jobbintervju i morgen kl 1, Endret 21. juli 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 @ Diskutert - er det deg eller dama eller søstra di på bildet Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Oj...veldig fint, og blir veldigt nysjerrig på resten siden det er liksom kuttet akuratt ved øynene. Ahh.. siste nattevakt på en stund. Noen som vet om det blir litt fint vær fremover ell? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 om det blir fint vær fremover kommer vel helt an på hvor du bor, ellers tror jeg kuttet langs øynene er halveis for å skjule identiteten samtidig somd et er litt for det kunstneriskes skyld. Lenke til kommentar
datagnom Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 det blir regn, regn, regn, skyet med stiv kuling.. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 spillvær da..hehe har begynnt å synes Kefir er godt...nattevakt gir litt rare matvaner, spiser masse rart jeg egentlig ikke liker. Alikevel synes det er godt på natta lissom. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Nettopp kjøpt nyeste ARMA på Steam, er vel ikke noen her inne som spiller det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå