janingar Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tenkte jeg får melde meg på nattåpent siden jeg fortsatt henger her Kan forøvrig legge til at Telenor tydligvis har problemer med SMS-systemet nå. Det er helt umulig å få sendt SMS dessverre. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har Telenor, og hvis du ikke hadde nevnt det hadde jeg mest sannsynligvis aldri lagt merke til det Hvis alle TV-kanalene var nede i en uke og ingen sa noe hadde jeg sikkert ikke lagt merke til det heller. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hehe. Er nok ikke så mange som likevel legger merke til sånt kl. 4 om natta håper jeg bare får sendt i morgen tidlig igjen. Noen som har en god anbefaling til noe musikk å sette på? Er litt for rolig stemning her nå. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Daft Punk! http://open.spotify.com/artist/4tZwfgrHOc3mvqYlEYSvVi Nå legger jeg meg. God natt Lenke til kommentar
janingar Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Takk Blir vel ganske snart senga på meg også nå. God natt! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvordan står det til med folk i natten? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 bare bra i denne enden med deg da? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 bare bra i denne enden med deg da? Jo går veldig fint her også Å ting ble endte bedre når min mamma kom inn å spurte om jeg ville ha hjemmelaget kakao før hun gikk å la seg Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 God kveld ja. Jeg sitter her og ser på TV, og irriterer meg over reklamepausene. At det er reklamepauser i seg selv er irriterende, men så kommer det reklamefilmer sånn som denne i tillegg: http://www.youtube.com/watch?v=dl0aIVc27iA Jeg ser intet håp for norsk TV. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 bare bra i denne enden med deg da? Jo går veldig fint her også Å ting ble endte bedre når min mamma kom inn å spurte om jeg ville ha hjemmelaget kakao før hun gikk å la seg heldig du er, min mamma kom inn og kjefta på meg fordi jeg snur døgnrytmen Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 En del av sjela mi døde når jeg så den...å ikke på en god måte. bare bra i denne enden med deg da? Jo går veldig fint her også Å ting ble endte bedre når min mamma kom inn å spurte om jeg ville ha hjemmelaget kakao før hun gikk å la seg heldig du er, min mamma kom inn og kjefta på meg fordi jeg snur døgnrytmen iknow! Min mamma sier bare "JAJA synd for deg det er ditt problem" så da sitter jeg her så lenge jeg vil Min er alt snudd helt på hode så kan ikke bli værre tror jeg . Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 En del av sjela mi døde når jeg så den...å ikke på en god måte. Du er ikke den eneste som ikke liker reklamefilmen. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 En del av sjela mi døde når jeg så den...å ikke på en god måte. bare bra i denne enden med deg da? Jo går veldig fint her også Å ting ble endte bedre når min mamma kom inn å spurte om jeg ville ha hjemmelaget kakao før hun gikk å la seg heldig du er, min mamma kom inn og kjefta på meg fordi jeg snur døgnrytmen iknow! Min mamma sier bare "JAJA synd for deg det er ditt problem" så da sitter jeg her så lenge jeg vil Min er alt snudd helt på hode så kan ikke bli værre tror jeg . ser ikke helt problemet, jeg kan sove i hele morgen uansett <3 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg stopper alltid opp i det jeg går forbi TV'en når den reklamen kommer og undrer like mye hver gang på hvor mye de får for å gjøre noe så fantastisk idiotisk. God kveld forresten Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg må gjøre... matte i hele morgen. Så da blir det... DØGNING! En del av sjela mi døde når jeg så den...å ikke på en god måte. Du er ikke den eneste som ikke liker reklamefilmen. Jeg får nesten vondt i magen over hvor dårlig den er. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 ja ikke vel, ... Hva skjer i kved da folkens? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg skal egentlig skrive en dagbok på spansk, men jeg klarer bare ikke å få meg selv til å gjøre det. A problem for future me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå