makingFaces Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 JASEFF. Svart hår er fett EHE HE. Mitt er svart og hvitt liksom, og da jeg sov i dag drømte jeg at jeg farget alt plain brunt. Verste mareritt! Var så glad for å våkne og oppdage at det hvite fortsatt var hvitt /digresjon. Ehm. Ja til svart! Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Oo, egen tråd for oss natteravner. Hva er deres grunn for å være oppe klokken 3 på en torsdag? Jeg har dessverre opprettet en heller dårlig døgnrytme som jeg sliter med å kvitte meg med. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 JASEFF. Svart hår er fett EHE HE. Mitt er svart og hvitt liksom, og da jeg sov i dag drømte jeg at jeg farget alt plain brunt. Verste mareritt! Var så glad for å våkne og oppdage at det hvite fortsatt var hvitt /digresjon. Ehm. Ja til svart! Ja til naturlig svar hår. nei til farget svart hår. Jeg har førstnevnte.. ;D jeg er våken fordi jeg ikke får sove. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Oo, egen tråd for oss natteravner. Hva er deres grunn for å være oppe klokken 3 på en torsdag? Jeg har dessverre opprettet en heller dårlig døgnrytme som jeg sliter med å kvitte meg med. Samme her. Sto opp to i dag... Jeg slår forresten et slag for naturlig blondt hår. Hey hurray. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hårfarge kommer an på personen. Det er ikke alle som kler å være blond, og heller ikke alle som kler svart. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Waah, ny kul tråd! Hei, jeg heter Adrian og er dovendyr som resten her inne. Står til? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Men dere vet, once you go black you'll never go back. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hårfarge kommer an på personen. Det er ikke alle som kler å være blond, og heller ikke alle som kler svart. Selvsagt. Lenke til kommentar
kaoskaon Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har en film fil på 143mb den varer 48 sekunder, eg lurer på om den er lenger, noen som kan hjelpe. . . File 2 rend var det noen som sa. . .? Mvh kaoskaon Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Waah, ny kul tråd! Hei, jeg heter Adrian og er dovendyr som resten her inne. Står til? Ny tråd, nei langt ifra. Begynner å bli en stund siden denne tråden ble laget. Visste ikke at du het Adrian, da lærte jeg noe nytt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Ny for meg! Hmm, det står i profilen tror jeg. EDIT: Yup Endret 29. oktober 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hmm, det står i profilen tror jeg. EDIT: Yup Liar! Jeg ser ikke noe om "Adrian" på profilen din. Lenke til kommentar
kaoskaon Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har en film fil på 143mb den varer 48 sekunder, eg lurer på om den er lenger, noen som kan hjelpe. . . File 2 rend var det noen som sa. . .? Mvh kaoskaon Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 kaoskaon: Det er nok å skrive det én gang. Hvis ingen svarer har de nok ikke noe lurt å si. At en film tar stor plass betyr ikke at den varer lenge. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hmm, det står i profilen tror jeg. EDIT: Yup Liar! Jeg ser ikke noe om "Adrian" på profilen din. Mystisk. Nå var det borte. *fikse* Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Hårfarge kommer an på personen. Det er ikke alle som kler å være blond, og heller ikke alle som kler svart. Og kun de utvalgte kler begge deler Sanasol, fu on you. In which universe er svart hår bare rockin' hvis det er naturlig? Hårfarge til folket! Ikke at mitt er farget da. Alt er naturlig her ja, både det svarte og det hvite. Og jeg har ingen forklaring på hvorfor det hvite iblant gjenoppstår som turkist eller sukkerspinnrosa over natten. Tenkte bare å forsvare de som eventuelt velger å bruke hårfarge. edit: Og jeg er bwt våken fordi jeg ikke skal på skolen i morgen. OH WAIT. Går ikke på skole lenger jeg nei jobber natt, dog. Så nå er det sengetid snart. Endret 29. oktober 2010 av Charlotte Q Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 trololobump sup guise Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 ikke så mye, henger rundt på internett og lytter til musikk. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg er god og brisen! Ha en fin fin natt kjære folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå