Marjhia Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 I beat some asses in poker tonight! Ha en fin natt, godtfolk! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Tror jeg tar natta, har vært i svømt i sjøen idag, det var kalt. Tror jeg har glass inni tommelen, tror jeg bare kan la det være og så går det deg til? Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Så Fritt Vilt i kveld. Den var faktisk bra. Ganske så spennende, og var bedre enn de to forrige., eller hva synes dere? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Så Fritt Vilt i kveld. Den var faktisk bra. Ganske så spennende, og var bedre enn de to forrige., eller hva synes dere? Fu deg, kom ikke inn! Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Så Fritt Vilt i kveld. Den var faktisk bra. Ganske så spennende, og var bedre enn de to forrige., eller hva synes dere? Fu deg, kom ikke inn! Aha kjipt Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Tror jeg tar natta, har vært i svømt i sjøen idag, det var kalt. Tror jeg har glass inni tommelen, tror jeg bare kan la det være og så går det deg til? Kroppen vil somregel presse ut uvedkommende ting av seg selv etter vert ja. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Så Fritt Vilt i kveld. Den var faktisk bra. Ganske så spennende, og var bedre enn de to forrige., eller hva synes dere? Fu deg, kom ikke inn! Aha kjipt Så det endte opp med at jeg spise på maccern og fikk trøbbel på bussen på vei hjem. Tror jeg tar natta, har vært i svømt i sjøen idag, det var kalt. Tror jeg har glass inni tommelen, tror jeg bare kan la det være og så går det deg til? Kroppen vil somregel presse ut uvedkommende ting av seg selv etter vert ja. Takker for svar :8 Noen som har noen planer for ikveld da, sitter og koser meg med dubstep. <3 Endret 22. oktober 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ntaaaaw, hadde du kommet om du var med noen over 18? Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Tomt her i kveld? Uansett... Det er åpent nå... Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Tja, har da lille meg Skjer da? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ntaaaaw, hadde du kommet om du var med noen over 18? Vis du mener om jeg hadde kommet inn vis jeg var med en som var over 18 så ja, jeg velger og tro at det var Hanne sin feil. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nettopp kjørt folk langt til huttahei til nach, lurer på hvordan i svarte de skal komme seg tilbake. Var ganske korttenkte de der ja. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Haha! Folk skulle absolutt på nach hos meg for litt siden, og det er ganske langt fra der hvor de bor, så det endte med at jeg hadde minst 10 stk sovende over alt i huset. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Kan tenke meg det er kult. Er kanskje den dagen man har mest lyst til å slappe av aleine, så må man prøve å jage ut 10 stykk. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Var ganske slitsomt dagen etter, ja. Du skulle bare visst. Enkelte tenker ikke lenger enn penisen sin noen ganger... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Her sitter jeg i natt igjen ... Hva faen er galt med meg Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg kjeder meg. Noen som vil snakke med meg på msn utover natta? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Seksminuttersbump? Hvor desperat er du? Jeg skal dessverre legge meg nå, finner du ingen andre kan du jo feks prøve lykken på omegle. Trikset er å si noe annet enn "hi" og "asl", så går det faktisk an å ha en bra samtale. Men du må ikke forvente at motparten skal gjøre en drit for å drive den framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå