Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Kom nettopp hjem fra fest, og klarte og ødelegge et biliardbord på en fest. Det var en bursdagsfest på et leid lokale.

Noen som vet hva et biliardbord koster, dette var et biliardbord som ikke hadde kanaler, men bare "poser" der ballene går ned. Et veldig simpelt biliardbord.

Endret av Rockna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@ Lemon, hva baker du? :D Jeg har også fått for vane å bake om natta når jeg har fri, men nå har jeg allerede bakt boller, skoleboller og kanelsnurrer i dag :blush:

Åh. Har ingenting å GJØRE! Men kan ikke legge meg enda, får uansett ikke sove nå, og jeg må opprettholde nattevakt-rytmen selv om jeg har fri et par dager.

Hva er bra å gjøre om natta? Alene, da. Alle andre sover jo :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg baker katalanske panellets. Småkaker av mandelmasse som tradisjonelt lages i forbindelse med Allehelgensdag. Jeg synes vanlig mandelmasse er litt kjedelig, så jeg har lagd noen få plaine, noen med lime og lager noen med kakao nå. Spent!

Hadde egentlig planer om noe gjærbakst, jeg óg (jeg er en sucker for hjemmebakte boller), men så var vi TOMME for hvetemel! Man blir jo aldri TOM for hvetemel, det er jo noe som på magisk vis manifesterer seg i kjøkkenskapet hver gang man trenger det!

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Man blir jo aldri TOM for hvetemel, det er jo noe som på magisk vis manifesterer seg i kjøkkenskapet hver gang man trenger det!

VET! Stod der plutselig en gang og hadde rørt ut olje, gjær og vann og så var vi liksom "tomme for hvetemel"??????

Samme greia med tacokrydder, har stått en gang for mye og bannet over kjøttdeig som er nesten ferdig brunet. Så nå kjøper jeg ALLTID tacokrydder og hvetemel, samt matolje og sjokoladekjeks, når jeg handler. Det begynner jo å hope seg opp (unntatt kjeksene), men så er i hvert fall familien min godt rustet til jeg forlater redet og overlater dem til seg selv.

Småkakene hørtes interessante ut da! Er de yummy? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...