Ajaco Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Eneste sporten jeg følger med på er Starcraft. Og fotball. Litt. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Mh-mhhhh goodie med kald pils Flere som tar seg en liten tår midt i natta? Eventuelt hva? Går i Hansa type grønn her. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Skulle egentlig ha blitt ganske mange i kveld, men måtte bli hjemme grunnet glemte avtaler. Smarte meg, doublecrosser avtaler uten å tenke over det. Så da går det i cola light. Beste brusen. (motargumenter inc! OH IM WAITING) Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Skulle egentlig ha blitt ganske mange i kveld, men måtte bli hjemme grunnet glemte avtaler. Smarte meg, doublecrosser avtaler uten å tenke over det. Så da går det i cola light. Beste brusen. (motargumenter inc! OH IM WAITING) Vanlig Cola! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Den gir en ekkel bismak. Cola light er mye friskere. På 0,5litere kan jeg kanskje si meg enig. Men boks og 1,5 litere - no way. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Skulle egentlig ha blitt ganske mange i kveld, men måtte bli hjemme grunnet glemte avtaler. Smarte meg, doublecrosser avtaler uten å tenke over det. Så da går det i cola light. Beste brusen. (motargumenter inc! OH IM WAITING) Pepsi RAAAAW 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er to grunner til at jeg ikke liker light produkter når det gjelder brus: - Det er kunstige søtstoffer istedet for vanlig sukker, kunstige søtstoffer vil jeg si er mer skadelig. - Jeg synes light produkter (fortsatt bare brus) har en anderledes smak, mindre sukrert og jeg liker ikke det. Min personlige mening da Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Pepsi raw kommer til å forsvinner fra markedet om ikke lenge. Det smaker jo dritt. Og jeg ser det du mener med kunstig søtningsmiddel og skadningseffekt. Men om man tenker på smak, så føler jeg det gir en friskere smak enn vanlig sukker - derfor foretrekker jeg det. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Pepsi raw kommer til å forsvinner fra markedet om ikke lenge. Det smaker jo dritt. Og jeg ser det du mener med kunstig søtningsmiddel og skadningseffekt. Men om man tenker på smak, så føler jeg det gir en friskere smak enn vanlig sukker - derfor foretrekker jeg det. Det med friskere smak.... Ok jeg ble nysgjerrig neste gang jeg skal ha brus prøver jeg det... Har egentlig aldri tenkt over forskjellen når det gjelder cola. Men jeg er sikker på at jeg syntes det smakte verre når det gjalt FANTA og SPRITE.... .) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Når man snakker om brus. Er jeg den eneste her som får dårlig samvitighet om jeg tar meg en halvliter med brus?. Drikker brus 1 gang i mnd, maks!. Føler det smaker kunstig og at innholdet er syre og syntetiske stoffer + en hel masse sukker. Smaker falskt gjør det også. Det er hvertfall min mening! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Av og til får jeg veldig dårlig samvittighet over å ta en brus. Nå drikker jeg det litt mer enn 1 gang i mnd, prøv heller 3 ganger i uka. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg drikker brus alt for ofte, tennene begynner å merke kjøret nå. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Drikker sikkert nærmere 1 liter brus hver dag. Og snuser. Og sitter for mye på PCen. Og trener ikke (lenger). Jeg må gjøre noe. Endret 10. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 absolutt ikke, drikker brud minst 0.33 (en boks) om dagen av og til opp til 3. "Great food tastes better with Coca Cola" I dag ble det jammen meg en 4-5 liter med øl istedet, åssen er stemningen på forumet? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Tja, helt passe. Som sagt tidligere i tråden her, var planen at jeg også skulle ha drukket 4-5 liter øl idag jeg også. Jeg hadde virkelig trengt en god fest med gode venner nå. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Nå skal det legges - 2 timer på overtid. Natta. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Wizzlee, savnet deg i svømmehallen i dag, hva med å komme i morra, oppblåsbart fjell tilogmed da! I dag har jeg, i en alder av snart kvart på 20 drukket alkohol for første gang (om man ser bort fra en rusbrus jeg åpnet en fredag i sommer, og satt og drakk litt på den Fredagskvelden, lørdagen og Søndag før den ble tom). Så ikke helt poenget og gikk over til Cola Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Du går glipp av mye. Mye alkoholholdig drikke som smaker utrolig godt. Dessuten kan rusen ofte være ubeskrivelig digg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Stemmer, og ingen bryr seg om du driter deg ut, for drikker man så er man unnskyldt. ;D fungerer flott om du er redd for å drite deg ut når man sjekker jenter elno. dirty trick.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå