nnys Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Noen? Møt meg på chatroulette :o Bare jeg ikke hadde slengt webcameraet i veggen, så... bah. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Navnet på hallen? Scary! har tenkt meg i svømmehallen elverum i morra(dag) gitt Chatroulette... har cam, men ikke anstendig påkledd Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Navnet på hallen? Scary! har tenkt meg i svømmehallen elverum i morra(dag) gitt Chatroulette... har cam, men ikke anstendig påkledd Haha, orker ikke og dra så langt. :o Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Chatroulette.no... der var det... kjedelig -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Baah. Nå begynner det faktisk å bli dritkjedelig på jobb. Ingen ting å gjøre internettmessig. Ikke har jeg med noen bok å lese på heller. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Skulle til å si at du kunne se på Formel 1, men pinglene tør ikke kjøre... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Ja hva skjer døgn vandrer folk på jobb eller bare har en morsom fredags kveld? Endret 9. oktober 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Formel 1. Enkelt og greit,- må få med meg alt. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Spilt cs:s med en random dude i 2 timer. Artig å møte noen som gidder å prate å sånn : ) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Formel 1 må være verdens kjedeligste sport å se på. Det er seriøst mer kjedelig enn å se på pausefiskene til NRK fra 1960. Selv om de er døde. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Andre som spiller LoL (leauge of legends) nå ? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Heyhey! Jeg spiller ikke LoL nei.. lol :!: Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Ellers har vi begynt å ha oppe til 23 hver lørdag på Kiwi nå. Fant nettopp ut at jeg tjener 9000 kroner brutto på lørdagene denne måneden. Edit: Var ikke for å skryte altså, bare ble så positivt overraska selv. Endret 9. oktober 2010 av Carisma'03 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Formel 1 må være verdens kjedeligste sport å se på. Det er seriøst mer kjedelig enn å se på pausefiskene til NRK fra 1960. Selv om de er døde. Hver sin smak. F1 tett fulgt av NASCAR her i huset Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 God aften folkens! Er trøtt, men har skikkelig ikke lyst til å legge meg alene i natt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Formel 1 må være verdens kjedeligste sport å se på. Det er seriøst mer kjedelig enn å se på pausefiskene til NRK fra 1960. Selv om de er døde. Hver sin smak. F1 tett fulgt av NASCAR her i huset Fotball tett fulgt av Golf her i huset. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå