Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer kald luft fra viften på skolePC-en istdenfor kokvar luft. PC-en er ganske kjølig og fin. Relativt happy for at jeg endelig gadd å skru den opp og rense den for to år med støv :)

Edit: Möllers Tran@

Det der er ikke en hylle, det er jevla planke :!: "lulz"

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

hah, tok ut alle mulige skruer fra skolepc'n nå, 2 skrutrekkere og full muskelkraft, fikk faen ikke åpnet dritet.

Pff, noob.

Spratt opp skolepc'n uten å bruke makt : ] er det VG1 laptop? de litt mer kompakte Dell pc'ne?

HP pc'ene vi fikk i fjor og har nå er ihvertfall veeeeeldig lette å skru fra hverandre..

Protip: Ta opp tastaturet først, er skruer under den også

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

hah, tok ut alle mulige skruer fra skolepc'n nå, 2 skrutrekkere og full muskelkraft, fikk faen ikke åpnet dritet.

Den detter ikke fra hverandre bare du tar ut skruene. Det er jo klips over hele saken i tillegg til de tusen små skruene.

Lenke til kommentar

Du snakker med noen du kjenner på chatroulette O.o

Enten er du og de mye på rouletten, eller så er dere veldig heldige.

Eller kanskje det er få der atm :p

Eller... "venner" på rouletten ja, de uten klær, har sett litt til de :p

Neh, ligger så kort som jeg er og lurer på hva pokker man skal gjøre, ikke noe bra på tv'n, og det er 10 timer til svømmehallen åpner -.- Kanskje jeg skal starte opp litt F1-trening fra i går, i påvente på trening 3 og kval senere i natt...

Mjaauuu!

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Du snakker med noen du kjenner på chatroulette O.o

Enten er du og de mye på rouletten, eller så er dere veldig heldige.

Eller kanskje det er få der atm :p

Eller... "venner" på rouletten ja, de uten klær, har sett litt til de :p

Neh, ligger så kort som jeg er og lurer på hva pokker man skal gjøre, ikke noe bra på tv'n, og det er 10 timer til svømmehallen åpner -.- Kanskje jeg skal starte opp litt F1-trening fra i går, i påvente på trening 3 og kval senere i natt...

Mjaauuu!

Cammen hennes funker ikke på msn, hvor bor du?

Fikk lyst til og svømme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Sånn cirka hver tredje helg sitter jeg våken fram til 07 på lørdag morgen og 07 på søndag morgen grunnet jobb. Gode penger for en ellers fattig student og til dels godt jobbmiljø. Natta består i en masse prating med drita fulle folk, ta imot kjeft, surfe på informasjonsbølgen og PSP når jeg husker å ta den med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...