kloningen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Gå bort og le av de to med denne hylla: (kjenner en kar som er på sørlanet, og bladde igjennom album han var tagget i: b ) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 min PC til venstre der :o Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Det kommer kald luft fra viften på skolePC-en istdenfor kokvar luft. PC-en er ganske kjølig og fin. Relativt happy for at jeg endelig gadd å skru den opp og rense den for to år med støv Edit: Möllers Tran@ Det der er ikke en hylle, det er jevla planke :!: "lulz" Endret 7. oktober 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 hah, tok ut alle mulige skruer fra skolepc'n nå, 2 skrutrekkere og full muskelkraft, fikk faen ikke åpnet dritet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) hah, tok ut alle mulige skruer fra skolepc'n nå, 2 skrutrekkere og full muskelkraft, fikk faen ikke åpnet dritet. Pff, noob. Spratt opp skolepc'n uten å bruke makt : ] er det VG1 laptop? de litt mer kompakte Dell pc'ne? HP pc'ene vi fikk i fjor og har nå er ihvertfall veeeeeldig lette å skru fra hverandre.. Protip: Ta opp tastaturet først, er skruer under den også Endret 8. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 hah, tok ut alle mulige skruer fra skolepc'n nå, 2 skrutrekkere og full muskelkraft, fikk faen ikke åpnet dritet. Den detter ikke fra hverandre bare du tar ut skruene. Det er jo klips over hele saken i tillegg til de tusen små skruene. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Mr.A, hva tror du skrutrekkerne var til? =) Møllers: Er Dell ja, skolepc som man fikk for 2 år siden, og noob er jeg, men må starte et sted, men tror kanskje jeg skal finne en pc jeg faktisk ikke bruker til noe for å leke meg litt Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det du ikke skjønner er det hele antallet av klips og skjulte skruer både under hver gummiknott, klistremerke og tastaturet. Er så mange skjulte festemåter at det ikke burde være lov. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 God kveld alle sammen. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jo, god kveld søten. Hva skjer i natten? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Musikk og snakker med noen jeg kjenner på Chatroulette, du da pusen?<3 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Du snakker med noen du kjenner på chatroulette O.o Enten er du og de mye på rouletten, eller så er dere veldig heldige. Eller kanskje det er få der atm Eller... "venner" på rouletten ja, de uten klær, har sett litt til de Neh, ligger så kort som jeg er og lurer på hva pokker man skal gjøre, ikke noe bra på tv'n, og det er 10 timer til svømmehallen åpner -.- Kanskje jeg skal starte opp litt F1-trening fra i går, i påvente på trening 3 og kval senere i natt... Mjaauuu! Endret 8. oktober 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Her sitter jeg og ser på Andromeda. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Du snakker med noen du kjenner på chatroulette O.o Enten er du og de mye på rouletten, eller så er dere veldig heldige. Eller kanskje det er få der atm Eller... "venner" på rouletten ja, de uten klær, har sett litt til de Neh, ligger så kort som jeg er og lurer på hva pokker man skal gjøre, ikke noe bra på tv'n, og det er 10 timer til svømmehallen åpner -.- Kanskje jeg skal starte opp litt F1-trening fra i går, i påvente på trening 3 og kval senere i natt... Mjaauuu! Cammen hennes funker ikke på msn, hvor bor du? Fikk lyst til og svømme. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Skal sette på litt Big Bang theory og så køye tror jeg. Du blir bra utslitt av å stå opp 0600 hver dag >.< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Sånn cirka hver tredje helg sitter jeg våken fram til 07 på lørdag morgen og 07 på søndag morgen grunnet jobb. Gode penger for en ellers fattig student og til dels godt jobbmiljø. Natta består i en masse prating med drita fulle folk, ta imot kjeft, surfe på informasjonsbølgen og PSP når jeg husker å ta den med. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Noen? Møt meg på chatroulette :o Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Nå ble det stille gitt Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja, glemte jo helt av denne tråden, jeg, jeg bor på østlandet, litt i hedmark og litt i oppland svømme<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå