kloningen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Steke meg en grandis snart, så ligge i senga og kose med grandis mens jeg ser på Dexter. :] Endret 6. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hahaha, burn notice. Michael har noen gullkorn noen ganger. Elsker den serien. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vært på fest med dama! Fornøyd, sliten og trøtt God natt kamerater Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 LITT for lite akivitet i tråden om dagen synes jeg. Hvor blir det av folk? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg kan bekrefte dette. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Alle kule folk henger på VIP DNFK Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Alle sove-piller-misbrukere mener du vel? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg er overtrøtt, ler av nesten alt :c Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nei, bare de tøffe folkene, Ajaco ble akkurat med i klubben. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Den som kan gjette hvor jeg har gjemt druen får den. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ingen leking her. Sier ifra til Runar som er DNFK fan og da vil han komme med the big guns Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Uuu, så redd jeg er! You should be. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 My name is Michael Westen. I used to be a spy... unil. "You're blacklisted" When you're blacklisted you've got nothing. No job. No credit. No job history. You're stuck in whatever city they descided to dump you in. Michael: "Where am I?" Fiona: "Miami" You do whatever work comes your way. "Hahaha" Talk to anyone who's still trustworthy. A trigger happy ex-girlfriend. "Shal we shoot them?" An old friend who used to inform on you to the FBI "You know spies.. bunch of bitchy little girls" Family too.... if.. you're desperate. Bottom line: Until you figure out who burned you, you're not going anywhere. DID I GET IT RITE? Sett litt for mye på den serien i det siste. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Den som kan gjette hvor jeg har gjemt druen får den. Tippper i fitta. 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Den som kan gjette hvor jeg har gjemt druen får den. Tippper i fitta. Tenkte det samme. Skal se The other guys nå... herpus derpicius Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 god kveld folkens? Hva skjer? Selv er jeg på Sørlanet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå