The Doctor Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Får ikke sove.. Fikk vite at dama var utro mot meg for et par timer siden. Faen så kjipt!!! Det er helt jævlig surt.. X'en gjorde det samme, to ganger i tillegg.. Da sendte jeg hun på døren. Klarer ikke jeg, er så sjukt forelska i hu. Skjønner.. Vet ikke hva jeg skal si til sånt. Følelsene for x'en er fremdeles der hos meg men jeg orker ikke bli såret enda en gang.. Håper det ordner seg Endret 21. juli 2010 av Friction# Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Noen som vet av videoer der noen knyter en knute på forhuden og så tisser på seg ? skulle likt å sett hva som skjer. gidder ikke teste på meg selv omg, Jeg vil tro det ikke er så lurt å prøve.Jeg tror urinen bare samles i tuppen og det blir en stor ball av urin, tror også det vil bli smertefult. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ble vist nok en lang natt her. Går alltid på en smell der. Når jeg først kommer meg i seng, skrur av lyset og kryper under dyna så er det himmelsk og tenker alltid hvorfor la jeg meg ikke før, i morgen skal jeg legge meg tidligere. Morgendagen kommer og jeg hopper godt og fornøyd i senga 3 timer før jeg gjorde den forige dagen, da skjer det Tenker at siden jeg legger meg så tidlig nå så kan jeg dra fram laptoppen og surfe div forum i en liten halvtimes tid, og vips så er det gått 3 timer. Kryper under dyna igjen og tenker det samme som natten før. Dumme meg lærer aldri Skjønner nøyaktig hva du mener EggMan. ting gjentar seg , selv om du vil / ønsker / tenker at her skal de forandringer til Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Får ikke sove.. Fikk vite at dama var utro mot meg for et par timer siden. Faen så kjipt!!! Det er helt jævlig surt.. X'en gjorde det samme, to ganger i tillegg.. Da sendte jeg hun på døren. Klarer ikke jeg, er så sjukt forelska i hu. Skjønner.. Vet ikke hva jeg skal si til sånt. Følelsene for x'en er fremdeles der hos meg men jeg orker ikke bli såret enda en gang.. Håper det ordner seg Håper jeg å! Skal sette følelsene mine på vent å se om noe skjer igjen, gjør det, så vet jeg virkelig hva jeg vil. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Noen som vet av videoer der noen knyter en knute på forhuden og så tisser på seg ? skulle likt å sett hva som skjer. gidder ikke teste på meg selv WTF!!! Kanskje på tide og legge seg? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Haha fin tråd, la meg 10 og våknet 2 og har ligget og vridd meg til nå. Greit at jeg ikke er den eneste. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Noen som vet av videoer der noen knyter en knute på forhuden og så tisser på seg ? skulle likt å sett hva som skjer. gidder ikke teste på meg selv Forhuden ville vel blitt fylt med urin, og blitt ganske 'sprengt', før det hadde trengt ut gjennom åpningen forran. Huden hadde holdt sterkere enn en knute. Og er det fult, så er det fult. Da går væsken ut det svakeste punkt. Så hvis du hadde forventet at forhuden skulle eksplodere eller noe, så tror jeg sansynligheten for det er serdeles liten. Da skulle du hatt en veldig, veldig kraftig klemme, som holdt igjen forhuden. Noe som forøvrig hadde vært smertefult nok i seg selv. Og da.. om det ble fult, og det ikke var noe utvei for urinen, så tror jeg rett og slett du bare hadde stoppet å tisse. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Man ville ikke fått noe sånn backfire i form av at urinen hadde gått inn i blæren igjen da? om man tar en skolisse og strammer til , bør jo det holde på urinen Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Man ville ikke fått noe sånn backfire i form av at urinen hadde gått inn i blæren igjen da? om man tar en skolisse og strammer til , bør jo det holde på urinen Når du snakker om backfire så minner det meg om South Park når Cartman driter ut gjennom kjeften. Video Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Tidlig opp imorgen, skal på sykehuset for å se min nyfødte nevø Burde vel lagt meg, men tror det blir en del filmer før den tid Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Man ville ikke fått noe sånn backfire i form av at urinen hadde gått inn i blæren igjen da? om man tar en skolisse og strammer til , bør jo det holde på urinen Har du så gigantisk forhud at det går så. Tror kanskje superlim/gummilim ville ha holdt alt på plass. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Tidlig opp imorgen, skal på sykehuset for å se min nyfødte nevø Burde vel lagt meg, men tror det blir en del filmer før den tid Gratulerer! Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ohh, da har jeg krypet under dyna, slått av lyset, OG gud så digg det var, hvorfor gjorde jeg ikke det før? I morgen skal jeg legge meg tidligere..... Pffff, yea right, hvem prøver jeg og lure Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Man ville ikke fått noe sånn backfire i form av at urinen hadde gått inn i blæren igjen da? om man tar en skolisse og strammer til , bør jo det holde på urinen Har du så gigantisk forhud at det går så. Tror kanskje superlim/gummilim ville ha holdt alt på plass. Meningen er jo at man skal kunne bruke forplantningsorganet sitt også senere i livet Superlim ender nok med en amputasjon av lemmet, desverre Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Man ville ikke fått noe sånn backfire i form av at urinen hadde gått inn i blæren igjen da? om man tar en skolisse og strammer til , bør jo det holde på urinen Har du så gigantisk forhud at det går så. Tror kanskje superlim/gummilim ville ha holdt alt på plass. Meningen er jo at man skal kunne bruke forplantningsorganet sitt også senere i livet Superlim ender nok med en amputasjon av lemmet, desverre Eller omskjæring? Stifter da? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Får ikke sove.. Fikk vite at dama var utro mot meg for et par timer siden. Faen så kjipt!!! Det er helt jævlig surt.. X'en gjorde det samme, to ganger i tillegg.. Da sendte jeg hun på døren. Klarer ikke jeg, er så sjukt forelska i hu. Hm... ja da vil du deg selv veldig veldig vondt min venn. Ting som det der blir bare værre og værre....du bør i minste la henne være alene en stund og se hva hun finner på. SÅnne ting er fullstendig respektløst og jeg tipper det vil skje igjen. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Stoler ikke på at stifter holder en evt lekasje tett. må vel bygge meg en slags "hette" eller "hatt" og senke over lemmet, har badekar + en sånn lekekranbil fra jeg var liten. så det skal gå greit å få på den hetten. jeg oser overtrøtt her. sier godnatt til nattåpnet. Vi treffes ved neste midnatt Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Stoler ikke på at stifter holder en evt lekasje tett. må vel bygge meg en slags "hette" eller "hatt" og senke over lemmet, har badekar + en sånn lekekranbil fra jeg var liten. så det skal gå greit å få på den hetten. jeg oser overtrøtt her. sier godnatt til nattåpnet. Vi treffes ved neste midnatt Hva med en sånn klemme som dem bruker på sløyden ? Sånn som du bruker da du feks skal ha 2 trestykker med lim imellom så fester du klemma over treverket så det blir HELT tett. haha, kanskje det fungerer? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Norsk 4chan tråd oppe: http://boards.4chan.org/b/res/255031748 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå