kloningen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da går man å legger seg. Ligge å se Iron Man 2 på Samsung Galaxy S'en min! Super-AMOLED skjerm på 4tommer, er faktiskt BEDRE enn å se på pc'n. Størrelsen har ikke noe å si da jeg ligger så nærme uansett ^^ Weee Lenke til kommentar
Marte Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Lungebetennelse, antibiotikakur som får meg til å føle meg som en opptygd bæsj og tungt for å puste. meh. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 halloisen på dere der ute i cyberspacen Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er her, men vurderer å forsvinne. Skal jobbe litt imorra og hadde vært kjekt å være våken. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 jeg er drit trøtt etter å har vært oppe til 4 i går natt, og det faktum at jeg ikke har skrudd av vekkerklokken for høstferien gjorde at jeg våkna halv 7 igjen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Du er heldig som våkner da. Satte min på 13.00 og våkna ikke jeg. Våkna av meg selv klokken 17.00 istedet. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Joda. Men på en annen side, så har jeg hele natta på meg nå! Game, se på serier, henge på diskusjon.no (kanskje trolle litt også, om humøret mitt tilsier det). Life is good. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ajaco? Har du ingen form for jobb eller noe som krever at du følger de daglige kjipe rutinene? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Høstferie nå Er student. VG3 Edit: Er også på jakt etter jobb atm. Edit 2: Deltidsjobb, that is. Endret 4. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hehe høres akkurat ut som meg det Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det er en god beskrivelse av meg også. Finner aldri noen deltidsjobber som passer meg fint. Det er enten for lang reisevei, eller så er det for dårlig betalt/upassende jobbtider. Det er ingen ledige jobber i de lokale matvarebutikkene heller, men jeg får nesten håpe det blir ledig snart. Det hadde i grunn frista med noen spenn inn på konto. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) For dårlig betalt, hvor gammel er du? Endret 4. oktober 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Høstferie nå Er student. VG3 Edit: Er også på jakt etter jobb atm. Edit 2: Deltidsjobb, that is. Pizzabud ftw! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 For dårlig betalt, hvor gammel er du? 18. Det er ikke så ofte jeg finner jobber som har dårlig lønn da. Det er vel som oftest beliggenhet og jobbtider som gjør jobbtilbud uinteressante. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Høstferie nå Er student. VG3 Edit: Er også på jakt etter jobb atm. Edit 2: Deltidsjobb, that is. Pizzabud ftw! Har ikke lappen :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå