Ercles Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Mye rart skjer i fylla. Ikke tenk for mye på det og se hvordan hun oppfører seg fremover. Er ikke sikkert hun husker det en gang, og skulle hun huske det men ikke være interessert så har du en fin unnskyldning. Likte hun det derimot så har du en potensiell kjæreste. Win/Win. Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Takk for oppløftene ord Ercles Du har nok et poeng der ja, en potensiell kjæreste er nok kansje litt optimistisk akuratt nå, heh. For litt siden sendte jeg en veldig teit fylle melding til henne jeg ikke var klar over, dog vet jeg ikke om hun tok det som jeg var interesert i henne på den tiden. Skal jeg være ærlig så sa jeg også at jeg var interresert i henne i kveld og selvfølgelig at jeg var glad i henne da jeg satt sammen med henne, huff >_> Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Har spilt så mye idag at jeg hard vondt i hånda.. Men har også skrudd endel ute idag, så kan være derfor.. Noxon: Om du er god venn med henne er det bare å glemme.. friend zone ftw. Endret 3. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Åååååååå faaen. Spist meg så jævlig stappmett det gjør vondt. Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noxon: Om du er god venn med henne er det bare å glemme.. friend zone ftw. Er nok sant det du, fuu! Godt jeg kan forsatt være hennes venn da ) Tror jeg egentlig bare skal legge meg, sov godt'a Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hehe ^^ Er litt dritt å "ødelegge" et godt vennskap selvom du vil ha mer. (ødelegge as in, alle slår opp en eller annen gang. ) Men ja, kjenner igjen situasjonen din 100%. er kjipt Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Takk for oppløftene ord Ercles Du har nok et poeng der ja, en potensiell kjæreste er nok kansje litt optimistisk akuratt nå, heh. For litt siden sendte jeg en veldig teit fylle melding til henne jeg ikke var klar over, dog vet jeg ikke om hun tok det som jeg var interesert i henne på den tiden. Skal jeg være ærlig så sa jeg også at jeg var interresert i henne i kveld og selvfølgelig at jeg var glad i henne da jeg satt sammen med henne, huff >_> Å bli forelsket/betatt eller hva du nå vil kalle det med venner er alltid utrolig tricky. Jeg har vært i situasjonen selv. Og når man blir gode nok venner så er det lett å oppfatte signaler og ting hun gjør feil. Småting som å ligged med hodet i fanget ditt og generell nærhet som er litt på grensen til noe mer enn hva man gjør med en venn. Det jeg gjorde var å si det rett frem, at jeg trodde vi kunne fungert sammen og om hun ville være villig til å gi det ett forsøk, men fortsatt ville være venner hvis ikke. Jeg fikk ett nei, noe som svei ganske mye der og da, men det går over til slutt og vi omgås fortsatt uten problemer. Bare vær forsiktig og ikke virk for påtrengende, du vil ikke risikerer å mist en god venn. ...gah, det ble mye babling. Jeg tror vist jeg er samlivsekspert når jeg har drukket. Uansett, håper ting ordner seg. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Og så var det åpent her igjen. Hva gjør folk? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Og så var det åpent her igjen. Hva gjør folk? ikke stort egentlig, drikker billig øl i syden Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 I syden ? - hvor er du din bastard (misunnelig) På jobb igjen...men nå skal jeg se prog om Ted Bundypå TVN Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kan noen stoppe hodet mitt? Jeg vil av. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 lalala, titter på biler på finn jeg Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tror jeg tar natta snart, må få masse energi til imorgen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 lalala, titter på biler på finn jeg Sjæl, hvilke biler ser du på? Utrolig vanskelig å finne noe nå =\ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er jo før vinteren det lønner seg å handle, da folk gjerne vil bli kvitt før de må la det stå i ro hele vinteren. Altså det er enklere å prute. :3 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er jo før vinteren det lønner seg å handle, da folk gjerne vil bli kvitt før de må la det stå i ro hele vinteren. Altså det er enklere å prute. :3 Ikke med sykkel, jeg fikk en sykkel som koster 33 tusen ny for 10 tusen som var brukt 4 ganger! Lenke til kommentar
huggy Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Sitter å chiller enda jeg seff. Skole i morgen men.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er høstferie og er oppe enda, hadde egentlig vært like greit å legge seg men. Noen som vet om det er normalt å være lenge oppe og gjøre ingen ting når man er deprimert? Er jo normalt for meg å være opp til kl 2 i helger og ferier, men i det siste har det blitt 4 og 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå