TheNarsissist Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 skulle jeg og, men skjer aldri :!: Lenke til kommentar
KristianM1 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 nei, vært våken siden torsdag kl 15..våkna tidlig etter nattevakt..dro på nattvakt kl 22.30, hjemme halv 8, vært våken hele dag.. så NÅ er det natta.=) 49 timer er nok.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Sto opp i 3 tiden i natt :o Stikker opp å lager meg noe eggerøre Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg skulle liksom legge meg tidlig i dag... 2nd... skal svømme om 6 timer, kommer til å sovne i bassenget -.- Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Etter et par nyttesløse forsøk på å sove i natt har jeg nå laget meg ei kanne kaffe isteden og later som jeg har stått opp sammen med fuglene. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skal man dra spontant ut nå, for så å ødelegge morradagen? Eller legge seg nå og så gjøre noe ut av morradagen? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skal man dra spontant ut nå, for så å ødelegge morradagen? Eller legge seg nå og så gjøre noe ut av morradagen? vet ikke, jag hadde skikkelig lyst til å dra ut i dag, men fikk ikke lov er redd det kommer til å bli helt øde her når alle de andre turistene drar Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Tror i grunn jeg driter i å dra ut. Det var ikke planlagt og jeg har jo faktisk planer om å gjøre ting fra tidlig morgen i morra. Så god natt. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skjer folkens? Jeg sitter å glaner film, Angels & Demons.. 1 Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skjer folkens? Jeg sitter å glaner film, Angels & Demons.. Flørter med fjortisene på Nettby. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Sitter og hører på musikk og lurer på hva jeg skal gjøre. Søvn blir det ikke på noen timer enda kjenner jeg. Varme på taco og se på Mad Men kanskje. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 sitter i spania og vurdere å legge meg Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 sitter i spania og vurdere å legge meg Legge deg på puta? 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Haha, den var bra :!: Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Den eneste spansken jeg kan er å kalle noens mor for ei hore, bestille en øl og telle til seks. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvorfor kunne språket, så lenge man kan føle seg fram? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dumme Minecraft! Får meg til å sitte oppe for lenge Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 God kveld folkens, nå har jeg et lite dilemma, what to do? Jeg prøvde meg på en i klassen i kveld, noe hun ikke likte så særlig(noe jeg fikk intrykk av, hun var ganske wasted by the way, passet på henne på slutten av kvelden >_>). Hun liker å små flørte... Hun er veldig hyggelig ikke minst smart, og kjernegod. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvis du har konsumert alkohol: tenk på det imorgen. Da sier jeg, God natt! Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvis du har konsumert alkohol: tenk på det imorgen. Da sier jeg, God natt! Hehe, jeg er bare så vidt brisen nå... rusen forsvinner. Klarer ikke å la være å tenke på det nå. Kansje jeg bare skal holde meg til tanken at hun var såpass full at hun ikke husker? Så får jeg se hvordan det går etter ferien :/ Jeg bryr meg ganske om denne jenta... hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå