Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Ja, sant Hyperio. Det kjennes godt! Spesielt når man hele høsten går med sommersko i regnværet. Føles snø som gull. Men når man kommer ut i mars-april da begynner man å bli lei å vabbe rundt i snøen og 20 minusgrader.

Nå i vinter, var det ekstreme tilfeller. Kulda sto inn i huset. nesten -30 grader fra november til mars/april. Da blir man lei. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er litt irriterende ettersom jeg drar på jobb halv 6 om mårran til vanlig, men heldigvis er det helg nå, så jeg har muligheten til å rette opp skaden jeg har påført meg selv. Jeg må også døgne for å komme i rett rytme, men jeg klarer det aldri, så jeg gidder ikke prøve engang. Får heller bare true meg i seng på søndag. Mulig jeg har blitt for gammel, for i tenåra hadde jeg ingen problemer med være oppe halvannet døgn, men nå er jeg kaputt etter maks 15t dersom jeg ikke er ute på byen ect.

Problemet er jo at det er så lite å gjøre om natta. Finnes ikke noe kjipere enn å vandre i zombietilstand på jobben dagene derpå fordi man hadde ei kule i helga :p

B-menneske deluxe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...