phpnuke Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ja, sant Hyperio. Det kjennes godt! Spesielt når man hele høsten går med sommersko i regnværet. Føles snø som gull. Men når man kommer ut i mars-april da begynner man å bli lei å vabbe rundt i snøen og 20 minusgrader. Nå i vinter, var det ekstreme tilfeller. Kulda sto inn i huset. nesten -30 grader fra november til mars/april. Da blir man lei. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ooh, kuldegrader.. :/ skal ønske meg dunjakke til jul! Stor som en dobbeldyne! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Elsker dunjakka mi. Det er som å kle på seg en sovepose. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har aldri hatt dunjakke selv, men prøvd flere. Det er nydelig. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg må bare dele denne, ler så jeg tårer! Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Liker bedre å ligge i dama sin jeg, enn å gå med selv :s. Rart det der Hehe, real small man! Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ja, det må jo være mot normalt.. Hihi, han er så genial! ^^ Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Transformers på tv woooh Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Aff, radio og full guff. Fungerer bedre :! Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 noobs, klokka er bare 8. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 kansje eg ska sjå slutten på lord of the rings 3, avslutta 20-30 min før slutten for nåken veke sia Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ja , burde kanskje se den jeg og. Ikke sett den i hele tatt Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 God kveld, eller natt er det vel blitt nå kanskje. Lite liv her i natt? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tydeligvis lite liv her ja.. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Litt liv. Hver natt til lørdag er Big Bang Theory og An Idiot Abroad så sant det ikke skjer noe. Ikke så aller verst når man legger til kyllingvinger med BBQ saus. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Faans døgnrytme. Ble seint i går (kom sluntrende hjem klokken 06 om mårran) så endte opp med å sove til 17, spise middag og sove litt til. Stod ikke ordentlig opp før klokka ti om kvelden... Får lage meg litt mat og se på litt tv serier. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Håhå, en stund siden jeg var så ute og kjørte med døgnrytmen som det, Goldwing. Jeg må som regel døgne for å komme tilbake i rett rytme. Slitsomt, men det er fantastisk å legge seg og sovne neste før hodet treffer puta. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det er litt irriterende ettersom jeg drar på jobb halv 6 om mårran til vanlig, men heldigvis er det helg nå, så jeg har muligheten til å rette opp skaden jeg har påført meg selv. Jeg må også døgne for å komme i rett rytme, men jeg klarer det aldri, så jeg gidder ikke prøve engang. Får heller bare true meg i seng på søndag. Mulig jeg har blitt for gammel, for i tenåra hadde jeg ingen problemer med være oppe halvannet døgn, men nå er jeg kaputt etter maks 15t dersom jeg ikke er ute på byen ect. Problemet er jo at det er så lite å gjøre om natta. Finnes ikke noe kjipere enn å vandre i zombietilstand på jobben dagene derpå fordi man hadde ei kule i helga B-menneske deluxe. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg skal elske med meg selv, spise en pizza, så legge meg om et par timer. Good stuff Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg skulle liksom legge meg tidlig i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå