Gregor Martin Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nå lever jeg lykkelig uten tv kanaler, men jeg har et par usette filmer. Ajami Arn The Knight Templar Goodfellas Four Lions Three Kings Oldboy The Pursuit of Happiness Hmm. Tips? Three Kings er bra, men vil absolutt! anbefale Oldboy! DET er en kongefilm! Asiatisk ja, men god og uforutsigbar historie. Gode action-scener også! Kort sagt, den er på min Topp 10 liste, sammen med Das Boot (uten sammenligning forøvrig) Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nå lever jeg lykkelig uten tv kanaler, men jeg har et par usette filmer. Ajami Arn The Knight Templar Goodfellas Four Lions Three Kings Oldboy The Pursuit of Happiness Hmm. Tips? Three Kings er bra, men vil absolutt! anbefale Oldboy! DET er en kongefilm! Asiatisk ja, men god og uforutsigbar historie. Gode action-scener også! Kort sagt, den er på min Topp 10 liste, sammen med Das Boot (uten sammenligning forøvrig) Takk for tipset. Har hørt gode ting om den. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Uff, 3 timer til jeg burde stå opp. Blir nok ikke no tur på skolen i morgen heller. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Rått. Bråvåknet og hadde for meg at jeg hadde glemt å lukke garasjen (bor i Oslo, you never know) og måtte ut for å sjekke. Det hadde jeg ikke glemt, og nå får jeg ikke sove. FML. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sånn da var jobben unnagjort. God natt! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 full fest i natt og ja Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja, ikveld er det fest, og ja... Hva ellers?? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 sitter her grunnet streik Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Heihei! Er det noe liv? Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nei, ikke mer enn det jeg selv lager Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Kanskje. Jeg tok meg akkurat noe å spise for å feire at det nå er oktober. Fri i morgen har jeg også. Kan dog ikke være oppe så lenge, tannlegetime i morgen tidlig. Endret 30. september 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har det ikke mer moro enn det en selv lager så. Feirer oktober, med snø på toppene allerede..? Nei, savner sommeren jeg.. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Både ja og nei til sommer. Liker høsten da. Tegn på hvordan det er å bo i et land, så nord som Norge er. Godt å måtte kle godt på seg, kjenne kulden biter i kroppen. Det er nå det er moro å gå ut, og gjøre noe arbeid. Eneste jeg ikke liker, er at dagene blir kortere og kortere. Kunne holdt seg lyst til 21-22 hver dag, da skulle jeg ikke klaget Så nå har jeg fyrt i ovnen, så bare kos! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Oktober betyr at snøen ikke er langt unna. Yay Da er det bare å finne fram skiene igjen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Oldboy er ganske bra. Goodfellas også. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Joda, det er fine høstdager nå. men vinteren er altfor lang, kunne fint vært varmere enn måned eller to i året.. Men hver årstid har jo sin sjarm! Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Vintern kan holde seg vekke litt til for min del:P liker ikke kulde:( Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Når sant skal sies, så er igrunn høsten og våren finest. Høsten minner oss på at vi bor i nord, men kalde, stjerneklare kvelder. Mens våren står for dør, med mars-april-mai månedene, gjør det ekstra flott. Sola kommer fram, snø på toppene. Ja, kulde i lufta. Sommeren for min del, er bare ja. Sol. Hva annet enn grønne, fargede enger? Jaja. Alt i alt, går det framover Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Høhø, hadde vært rart om det hadde gått bakover ja.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det er jo deilig når det er vinter og man kjenner kulda skjærer deg i trynet. Samtidig som man hører snøen knaker under beina. Jeg har dunjakke og er klar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå