Mr. A Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Natta er en fredelig tid på døgnet. Passer meg veldig godt Du er ikke den eneste som synes det. Elsker natta. Får fred til å tenke, ingen biler, ingen folk, ingenting som bråker eller forstyrrer. 1 Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Rart med det, men mørke høstkvelder under en stjernefylt himmel er også pent. Hadde jeg hatt tid til det om nettene, hadde jeg like gjerne lagt meg ut. Hehe... Lenke til kommentar
raristam Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg liker denne tråden! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Høsten er en fin årstid. Er så mange som klager over den, men jeg ser helt ærlig ikke noe negativt. Deilig med den friske lufta og alle fargene som etterhvert kommer. Deilig med drittværet enten jeg ligger i teltet eller sitter i leiligheten min og hører på musikk. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Høsten er en fin årstid. Er så mange som klager over den, men jeg ser helt ærlig ikke noe negativt. Deilig med den friske lufta og alle fargene som etterhvert kommer. Deilig med drittværet enten jeg ligger i teltet eller sitter i leiligheten min og hører på musikk. Jeg liker det ikke. Det begynner å bli kald, og det regner konstant, sånn at vi som ikke har bil må gå i pissregn. 1 Lenke til kommentar
raristam Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg liker det ikke. Det begynner å bli kald, og det regner konstant, sånn at vi som ikke har bil må gå i pissregn. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær... 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg liker det ikke. Det begynner å bli kald, og det regner konstant, sånn at vi som ikke har bil må gå i pissregn. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær... Det finnes dårlig klær og dårlig vær. 1 Lenke til kommentar
raristam Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg liker det ikke. Det begynner å bli kald, og det regner konstant, sånn at vi som ikke har bil må gå i pissregn. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær... Det finnes dårlig klær og dårlig vær. ja, men regntøy mann. REGNTØY! Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Koser meg med The Big Bang Teory og biffsnadder etter å hatt besøk av noen kompiser. Alt i alt en veldig god slutt på en fin lørdag (start på en søndag?). Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nettopp kommet fra jobb, spist middag. Nå er det eplekake og vaniljeis. Der? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 jobber med ratioen min mens jeg gamer sc2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 hjemme fra trening, får se hva jeg gjær utover natta Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Tilbake på nattevakter.. Wooooh Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Her var det tomt ja. Skal jeg sove eller spise nattmat og se en film? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Her var det tomt ja. Skal jeg sove eller spise nattmat og se en film? Tja... Taxi med Queen Latifah på TV3, så valget er vel enkelt? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Her var det tomt ja. Skal jeg sove eller spise nattmat og se en film? Tja... Taxi med Queen Latifah på TV3, så valget er vel enkelt? Nå lever jeg lykkelig uten tv kanaler, men jeg har et par usette filmer. Ajami Arn The Knight Templar Goodfellas Four Lions Three Kings Oldboy The Pursuit of Happiness Hmm. Tips? Lenke til kommentar
knegg Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Three Kings kan du sjå, einaste i lista di eg har sett. kedelige i periodar men eller underholdandes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå