Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg at colaen på macdonalds (som altså blir utvannet med vann) smaker langt bedre enn vanlig cola. Noen som er enig/uenig?

Nei, huff. Utvanna dispenserbrus syns jeg smaker drit. Når det gjelder brus generelt, slutta jeg å drikke brus for ett år siden. Gikk over til Farris og har aldri sett meg tilbake. Har tatt en slurk i ettertid for å smake, og nå syns jeg bare det smaker ekkelt sukkervann.

Lenke til kommentar

Drikker ikke kjempemye brus selv, og aller minst vanlig cola. Har sverget til Cola Zero eller Pepsi max. Men jeg ønsket å påpeke at jeg synes macdonalds-cola smaker bedre enn originalen.

Farris er veldig godt ja :) Melk er enda bedre. Melk <3

Edit: Husker da jeg var yngre, rundt 5.-6.klasse på barneskolen, så pleide jeg av og til å ta et glass kald farris ned i sengen før jeg skulle sove, og sippe med et sugerør. Fikk en slags ising i hjernen som jeg oppfattet som en slags kortvarig beruselse. Vet ikke om det fremdeles funker, tviler, men man kan jo teste det ut ;)

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Husker da jeg var yngre, rundt 5.-6.klasse på barneskolen, så pleide jeg av og til å ta et glass kald farris ned i sengen før jeg skulle sove, og sippe med et sugerør. Fikk en slags ising i hjernen som jeg oppfattet som en slags kortvarig beruselse. Vet ikke om det fremdeles funker, tviler, men man kan jo teste det ut ;)

Grunnen til den følelsen av ising i hjernen er at den fikk beskjed fra ganen om at : "heyy! duu hjerne, her er det isende kaldt, hjelp meg". så starter hjernen med å utvide blodkarrene i hodet. da kommer den isende smerten , for hjernen må varme seg opp.

rotete skrevet ? :p

Lenke til kommentar

Hva er egentlig så godt med Cola? Klarer ikke å skjønne hvordan mennensker kan drikke haugevis av liter ukentlig.

:dontgetit:

Du sa ikke nettopp det? Cola er den herligste leskedrikken i hele verden :love: fra det øyeblikket du åpner flaska og hører den "fft" lyden og inhalerer denne mens du sakte løfter flaska opp mot munnen og tar en forsiktig sip og får den herlige smaken i munn.

Må legge til at jeg ikke drikker Coca Cola, jeg nyter den :p

Lenke til kommentar

Hva er egentlig så godt med Cola? Klarer ikke å skjønne hvordan mennensker kan drikke haugevis av liter ukentlig.

:dontgetit:

Du sa ikke nettopp det? Cola er den herligste leskedrikken i hele verden :love: fra det øyeblikket du åpner flaska og hører den "fft" lyden og inhalerer denne mens du sakte løfter flaska opp mot munnen og tar en forsiktig sip og får den herlige smaken i munn.

Må legge til at jeg ikke drikker Coca Cola, jeg nyter den :p

1+

Du må ikke glemme røyken fra boksene og "prikke lyden" du hører før du setter boksen til munnen. :love:

Pepsi klarer jeg meg fint uten, men det skal vel egentlig ikke diskuteres her. :innocent:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Får ikke sove.. Fikk vite at dama var utro mot meg for et par timer siden. Faen så kjipt!!!

Aner virkelig ikke hva jeg skal si eller gjøre. Utroskap er utrolig surt og jævlig.

Ja.. Så utrolig ødeleggende, du ber jo om å slå opp. Hu unnskylder seg på fylla, noe jeg mener er helt patetisk

Lenke til kommentar

Ble vist nok en lang natt her. Går alltid på en smell der. Når jeg først kommer meg i seng, skrur av lyset og kryper under dyna så er det himmelsk og tenker alltid hvorfor la jeg meg ikke før, i morgen skal jeg legge meg tidligere.

Morgendagen kommer og jeg hopper godt og fornøyd i senga 3 timer før jeg gjorde den forige dagen, da skjer det :p Tenker at siden jeg legger meg så tidlig nå så kan jeg dra fram laptoppen og surfe div forum i en liten halvtimes tid, og vips så er det gått 3 timer. Kryper under dyna igjen og tenker det samme som natten før.

Dumme meg lærer aldri :D

Lenke til kommentar

Får ikke sove.. Fikk vite at dama var utro mot meg for et par timer siden. Faen så kjipt!!!

Det er helt jævlig surt..

X'en gjorde det samme, to ganger i tillegg.. Da sendte jeg hun på døren.

Klarer ikke jeg, er så sjukt forelska i hu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...