Gå til innhold

Hjelp til å finne riktig strømforsyning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke målene på den her, men den har ca samme str. som denne:

http://cgi.ebay.com/FSP200-60SPV-D-NEW-HP-Pavilion-700-CTO-Power-Supply-Rep_W0QQitemZ200419121364QQcmdZViewItemQQptZPCA_UPS?hash=item2ea9e918d4

Er dette m-ATX?

Synes den så litt større ut på bildet til Netshop, men det er mulig det bare er bildet som lurer øynene.

Noen som kan bekrefte at det er m-ATX jeg skal gå etter?

Lenke til kommentar

Med mindre du tar kontakt med en HP-forhandler (med høye priser) eller finner en brukt, så tror jeg at den du har funnet er det nærmeste du kommer i Norge. De to millimeterne ekstra i dybde spiller ingen rolle. Ifølge denne erstatningsstrømforsyningen, så skal 86 mm høyde også fungere. Ifølge denne siden, så har Chieftec'en ikke det som kalles HP-video-kontakt. Hvis du trenger denne, så må du i så fall lage en fiks på dette selv.

Det går selvfølgelig å importere en, f.eks. den jeg linket til over, men jeg har ikke funnet noe som kommer på under 5-700 kroner, inklusive frakt, fortolling og mva. Hvis du velger å importere, sjekk at inngangsvolten er satt riktig før du tar den i bruk.

Lenke til kommentar

Dette må du nok sjekke. De to kontaktene er ganske like ved første øyekast. Selv om det er ett ATI-kort i maskinen, så kan det være produsert for HP, med HP-spesifikasjoner. Selvfølgelig, med mindre du vet at kortet er kjøpt av andre enn HP, da vil det nok ha standardkontakter. Uansett, det er ikke noe hokus-pokus å klippe av kontakten på den gamle strømforsyningen, og spleise denne inn på ledningene på den nye. Det er bare å matche fargene på ledningene.

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=135398448

Endret av sofTest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...