Gå til innhold

Programvare til T610

Anbefalte innlegg

Ser det er endel diskusjon her rundt T610'en, og noen av dere har vist allerede fått tak i denne.

Hvordan er egentlig programvaren som følger med? Er det noe lignende som den søppla som fulgte med T68, eller har de kommet seg opp på Nokia-standard nå? :)

Jeg har en T68, men på grunnlag av Nokia PC Suite så er jeg litt misunnelig på Nokiabrukerne :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har den ikke selv. Ennå.

Men har inntrykk av at den er helt grei, ikke super, ikke dårlig, helt middelmådig, men det går treigt å skrive sms... Men det blir helt sikkert fiksa innen et par firmwares. Nå firmwaren er kommet, for du sikkert vite hvis du er aktiv her på forumet. Men om en måned eller to, er sikkert teknologien kommet langt. :wink:

Lenke til kommentar

Er ikke helt enig med deg der. Jeg er selv eier av SE t610 Aluminium Haze (kjøpt i Sverige). Jeg har hatt mobilen siden 12. Mai.

SMS og annen skriving går som en drøm på mobilen, selvsagt er den ikke like rask som Nokia, men det er ikke langt ifra. Den har ingen problemer å henge med. Hadde 6100 før jeg byttet, og er på ingen måte misfornøyd med byttet..

Mvh,

Audun

Lenke til kommentar
SMS og annen skriving går som en drøm på mobilen, selvsagt er den ikke like rask som Nokia, men det er ikke langt ifra. Den har ingen problemer å henge med. Hadde 6100 før jeg byttet, og er på ingen måte misfornøyd med byttet..

Jaja, avhenger litt fra person til person, hvor rask man er til å skrive og sånn... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...