KILMAS Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 jeg har nå en samsung omnia hd i8910 mobil og skal kjøpe meg en ny mobil til sommeren.har samsung kommet med en oppfølger til omnia hd?. så litt på Samsung i9000 Galaxy S den så bra ut,men den hadde dårligere kamera enn min i8910,noen andre mobiler enn i9000 som kan ta over for min omnia hd? Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ingen "direkte" etterfølger ennå... Men disse 2 kan vare bra alternativer: Samsung S8500 Wave . (Kun 5 mp kamera, men det skal vistnok ta bra bilder) Samsung i8520 Halo . (3.7" Super Amoled, Android OS, 8MP kamera) Det gaar ogsaa rykter om en ny Nokia N-800 med 12MP og Symbian^3 OS Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg hadde store forhåpninger for ^3, men jeg begynner å tvile. Virker som de låner for mye av ^1 til å holde seg i toppen blant OSX og android. Tror ikke vi ser noe før neste vinter som kan erstatte HD på alle områder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå