jfkleven Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Lurer på om jeg kan slette filene som legger seg under: c:mine dokumenter"brukernavn"lokale innstillingertemp ? Her ligger det noen hundre mb som jeg gjerne kan kvitte meg med, men vet ikke om jeg kan slette de. Filene er stort sett setup filer til programmer jeg allerede har lagt inn på pc'en, og ferdig konverterte filer++ Takker for svar 8) Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Du kan bare slette dem. Ingenting vil skje med maskinen din. Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Skjønner ikke da, hvorfor windows ikke sletter disse når jeg kjører disk oppryddning. Utrolig irriterende Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 om du har veldig mye ram (1024 mb eller no) kan du legge temp mappen og temporary internettfiles i en slik ram disk, og da vil den tømmes hver gang du kutter strømmen til PCen. dessuten går det til de grader fortere. har hørt om mange folk som har gjort nettopp dette. Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Hvordan setter jeg opp det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå