Prusk Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Har prøvd, men de sier bare i fra 180-200kr timen, vil det si grunnlønn? : p det høres usannsynlig mye ut som startlønn -.- (han sa selv at dt var startlønn) Om han sier det er startlønn, så må du nesten tro på det. Lenke til kommentar
Skolegutt93 Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 hva er tariffen til rørleggere? hører at de tjener i fra 180-200kr men..................... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Da folk gjerne er på ferie om sommeren, står dassene ubrukte hjemme i de tusen stuer, noe som selvsagt fører til oppdragstørke. Radlekatt Folk går da på do mens de er på ferie. Lenke til kommentar
Skolegutt93 Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Tror du ikke jeg har prøvd google? jeg ikke gidd å kom med et så DUMT svar!! #"¤&/(%¤# Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Seriøst. Hvor mange ganger kan du stille det samme spørsmålet uten å forstå at folk her ikke sitter på den jævla tariffavtalen? Ta kontakt med fagforbundet. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Tror du ikke jeg har prøvd google? jeg ikke gidd å kom med et så DUMT svar!! #"¤&/(%¤# Altså, du finner svaret på nett hvis du gidder. Ellers kunne du tatt kontakt med en bedrift, men jeg skjønner at det er veldig vanskelig for deg. Lenke til kommentar
Skolegutt93 Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 om det ikke er så vanskelig så kom med et svar da, og slutt å skriv her om du bare skal "!#¤#%/&%#"¤ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 om det ikke er så vanskelig så kom med et svar da, og slutt å skriv her om du bare skal "!#¤#%/&%#"¤ Folk gir deg jo tips, for pokker. Ta kontakt med fagforbundet. Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 om det ikke er så vanskelig så kom med et svar da, og slutt å skriv her om du bare skal "!#¤#%/&%#"¤ Er mamma lei av å ha deg gående hjemme? Er det derfor du maser om yrker og tariffer i hytt og pine? Et godt råd på veien: Vær litt mer ydmyk og pass kjeften litt, så går det nok bra. Radlekatt Lenke til kommentar
N-pimpd Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvorfor tror du rørleggere tjener mindre om sommeren? Jeg bare må spørre.. Er det noe det norske folk elsker å gjøre, så er det å pusse opp. Det betyr mye arbeid til rørleggere til å legge opp nye rør på et bad, vaskerom, kjøkken etc. For ikke å snakke om alle nye hus og leilighet som skal bygges. Når vi snakker lønn så kan du forvente deg 180-200 ja, med ferskt fagbrev. Men med noen års ansiennitet så bør lønnen ligge på 220-30 pluss. mvh Lenke til kommentar
Skolegutt93 Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Takk for en ordentlig svar Pimp, nå kan jeg endelig slutte å spamme denne sida : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå