CannaBanna Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg 2 stk BenQ V2410, sammen med DVI->HDMI. Problemet nå er at det kommer svarte rammer rundt bildet når jeg kjører oppløsningen i 1920 x 1080. Jeg kjører nå 1680x1050 og da forsvinner problemet, men alt blir liksom stukket så mye. Har sett at flere sier løsningen ligger i Catalyst Control Center, og at det har med under/overscan å gjøre. Men når jeg går inn i CCC på Display og prøver å velge configure, men da kommer jeg bare tilbake til start. Skjønner ingenting her... Har prøvd å slette CCC og installere på nytt igjen, men da fikk jeg akkurat samme problem. God damn it! Søker hjelp til denne byrden Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvilket grafikkort har du? Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 ATi 4800-series. Finner ikke helt ut av modell, har glemt det Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hmm, da skal det fungere fint, virker som om du har en bug i driverne dine. Prøv å avinstallere de, og bruk http://www.guru3d.com/category/driversweeper/ driversweeper for å fjerne dem helt, så laster du ned og installerer nyeste catalyst suite fra http://www.amd.com Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Tusen takk! Skjønner ikke hvorfor det ikke ordnet seg i sta da jeg reinstallerte. Jaja, nå er ihvertfall alt som det skal Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Yeah, men problemet nå er jo at hver gang jeg skrur på datamaskinen så går underscan på igjen. Er det ATi som er håpløse med driverne her eller? Noe jeg kan gjøre for å ordne dette? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hmm, har bare opplevd det i linux, og fant ikke noen løsning på det desverre. Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Ok, takk for hjelpen mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå