KattaErDau Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Håper at noen her kan hjelpe meg. Jeg har en sykkel med stor bremsetrommel på framhjulet. Det skal være en mutter bak mutteren som holder hjulet fast på sykkelen. Men jeg glemte å skru i den mutteren. Så når jeg skal skru ut mutteren så skrur jeg ut hele bremsetrommelen...For da går jo alt sammen rundt å skrur ut, unntatt mutteren. Mutteren sitter ikke fast, men prøver jeg å skru den løs så kommer som sagt alt sammen ut Hvordan kan jeg få denne ut? Har vært inne på tanken om å sette hjulet fast i ei skrustikke på andre siden, men da ødelegger jeg jo gjengene på den sida.......... Har laget ei meget primitiv tegning i Paint her: Mutterproblem.bmp Lenke til kommentar
Waco Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hadde vert greit med et bilde her, skjønner egentlig lite av "mutter bak muttern" og tegningen din, sikkert lettere å fårstå for andre her som har sykkel selv. Men uansett, faste skruer\muttere er sjeldent noe stort problem, ta et bilde du =) Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Bilde kommer i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå