Glasskonstruksjon Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Om litt over en time, eller natt til den 16.? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Du prøver å 'stalle' så lenge som mulig du også ja? Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Jepp Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Den ble utsatt en uke afaik. Lenke til kommentar
aregar Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Alle som har bestilt PIN-koder fra MinID innen søknadsfristen 15. april, men som ikke mottar disse før søknadsfristen er utløpt, må registrere sin nettsøknad senest 22. april for å komme med i opptaket. Så skrekkelig irriterende. De som ikke har fått meg seg at de trenger MinID før i dag skulle bare fått det rævsparket og måtte søke på restplass. Lenke til kommentar
operg Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 I all verden aregar, hvilken ulempe er det for deg at fristen blir utsatt i en uke? Man må kunne ha litt forståelse for at folk ikke forstår MinID-systemet når det er det første året det brukes. Lenke til kommentar
aregar Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Synes bare det er litt frustrerende at når de setter opp en regel og gud vet hvor mye skriveri det har vært om dette på nettet, og ikke minst tror jeg det har blitt opplyst på alle skoler rundtomkring, så skal de fortsatt ta hensyn til de som enda ikke har skjønt det. Det blir sydd for mye puter under armene til folk. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Eit protips er også å ikkje komme heilt i siste liten. Skal nærmast garantere at serveren går ned på grunn av stor belastning den siste timen før fristen går ut. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det er fullt lovlig å rearrangere studieønskene etter at søknaden er levert. Så hvis du f.eks. finner fem fag du kune tenke deg så sett opp alle disse og lever det nå. Da er du sikker på at søknaden er sendt. Etter at søknadsfristen er ute kan du da endre som man vil på denne rekkefølgen fram til en viss annen dato. Lenke til kommentar
operg Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) 1. juli, som "tilfeldigvis" også er fristen for å sende inn vitnemålet til Samordnet opptak. Endret 15. april 2010 av operg Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Takk for info.. Er ca. 6 år siden jeg selv benyttet meg av SO, så husker ikke datoene så godt lenger. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Alle som har bestilt PIN-koder fra MinID innen søknadsfristen 15. april, men som ikke mottar disse før søknadsfristen er utløpt, må registrere sin nettsøknad senest 22. april for å komme med i opptaket. Så skrekkelig irriterende. De som ikke har fått meg seg at de trenger MinID før i dag skulle bare fått det rævsparket og måtte søke på restplass. Når man har hatt så lang tid på seg er det ikke annet enn fortjent. Jeg blir så oppgitt av likegyldigheten til enkelte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå