Gå til innhold

Når går 15. april-fristen ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle som har bestilt PIN-koder fra MinID innen søknadsfristen 15. april, men som ikke mottar disse før søknadsfristen er utløpt, må registrere sin nettsøknad senest 22. april for å komme med i opptaket.

Så skrekkelig irriterende.

De som ikke har fått meg seg at de trenger MinID før i dag skulle bare fått det rævsparket og måtte søke på restplass.

Lenke til kommentar

Synes bare det er litt frustrerende at når de setter opp en regel og gud vet hvor mye skriveri det har vært om dette på nettet, og ikke minst tror jeg det har blitt opplyst på alle skoler rundtomkring, så skal de fortsatt ta hensyn til de som enda ikke har skjønt det.

Det blir sydd for mye puter under armene til folk.

Lenke til kommentar

Det er fullt lovlig å rearrangere studieønskene etter at søknaden er levert. Så hvis du f.eks. finner fem fag du kune tenke deg så sett opp alle disse og lever det nå. Da er du sikker på at søknaden er sendt.

Etter at søknadsfristen er ute kan du da endre som man vil på denne rekkefølgen fram til en viss annen dato.

Lenke til kommentar

Alle som har bestilt PIN-koder fra MinID innen søknadsfristen 15. april, men som ikke mottar disse før søknadsfristen er utløpt, må registrere sin nettsøknad senest 22. april for å komme med i opptaket.

Så skrekkelig irriterende.

De som ikke har fått meg seg at de trenger MinID før i dag skulle bare fått det rævsparket og måtte søke på restplass.

Når man har hatt så lang tid på seg er det ikke annet enn fortjent. Jeg blir så oppgitt av likegyldigheten til enkelte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...